تازه های سایت

کد مطلب: 30485
4. ارديبهشت 1396 - 8:30
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند از فعالیت ۴۱ هیئت ورزشی در این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد ۳۵ هیئت فعال، ۳ هیئت نیمه فعال و ۳ هیئت غیر فعال است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محرم روزبه با اعلام این مطلب گفت: هیئت‌های ورزشی شهرستان نهاوند با استفاده از توانمندی های مربیان و ورزشکاران و رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی موفقیت هایی را برای ورزش نهاوند به ارمغان آورده اند.

وی گفت: هم اکنون در این شهرستان ۴۱ هیئت ورزشی فعالیت دارند که از این تعداد ۳۵ هئیت کاملاً فعال، ۳ هیئت نیمه فعال و ۳ هئیت غیر فعال است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: به هیئت های نیمه فعال و نیز غیر فعال توصیه های لازم برای بهبود روند کار ارائه شده است چرا که هیئتهای ورزشی بازوهای اصلی اجرای برنامه ها هستند

وی گفت: برگزاری جشنواره بازیهای بومی ومحلی، برگزاری جام های نوروزی در ۴ بخش، همایش و جشنواره اسب سواری، برگزاری مسابقات چهارجانبه فوتسال از مهمترین برنامه های اجرا شده و در نهاوند بوده است.

وی افزود:راه اندازی مجموعه ورزشی بانوان، راه اندازی خانه تکواندو با تجهیزات کامل در محل مجموعه بانوان شهرک حیدری نیز از مهمترین اقدامات یک ماه سال جاری بوده است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما