تازه های سایت

کد مطلب: 30453
2. ارديبهشت 1396 - 15:56
شهردار نهاوند گفت: احداث طرح‌های عمرانی متعدد در سطح شهر ازجمله اهداف توسعه‌ای مدیریت شهری نهاوند است و در نظر داریم با راه‌اندازی پروژه‌های مختلف عمرانی درزمینهٔ امور اقتصادی و اجتماعی نیز به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کنیم.

به گزارش پایگاه خبری گرو، امیررضا یوسفیان بابیان اینکه پروژه‌های عمرانی یک شهر به‌عنوان سرمایه‌های ملی کشور محسوب می‌شوند، گفت: با توجه به این مهم، افزایش سطح کیفی پروژه‌های عمرانی موجب افزایش عمر مفید پروژه‌ها و کاهش هزینه‌های نگهداری آن می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از رسالت‌های اصلی مدیریت شهری ارتقا سطح کیفی پروژه‌های عمرانی است که توسعه زیرساخت‌های شهری را به همراه دارد، اظهار داشت: کاهش ترافیک شهری و ارتقا رضایتمندی شهروندان ازجمله اهداف احداث پروژه‌های عمرانی سطح شهر است.

شهردار نهاوند افزود: کاهش درآمد و هزینه‌های جاری بالای این دستگاه از مشکلات جدی به شمار می‌آید که باید با استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی برای تعریف پروژه‌های مشارکتی و افزایش مشارکت‌های مردمی در پروژه‌های عمرانی و اقتصادی این مشکل را تا حد زیادی مرتفع ساخت و به سمتی پیش رفت که به درآمدهای پایدار دست پیدا کرد.

وی گفت: ایجاد منابع درآمدی پایدار و ساماندهی نیروهای انسانی از دیگر اولویت‌های مدیریت شهری نهاوند است و با اتخاذ تمهیدات ویژه در پی آن هستیم تا به سمت چابک سازی و افزایش توان اجرایی این مجموعه حرکت نماییم تا با انجام پروژه‌های مختلف توسعه پایدار را برای شهر رقم بزنیم.

یوسفیان در پایان‌بر ضرورت تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی تأکید کرد و افزود: عدم  اجرای به‌موقع پروژه‌ها موجب افزایش هزینه‌ها خواهد شد که این اتفاق با اصول اقتصاد مقاومتی مغایرت دارد لذا ضرورت دارد علاوه بر توجه به کیفیت پروژه‌های عمرانی به تسریع در اجرای آن نیز توجه ویژه شود تا شاهد شکوفایی شهر نهاوند با رعایت موازین شعار سال باشیم.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما