تازه های سایت

کد مطلب: 30445
2. ارديبهشت 1396 - 8:30
"حاج میرزا سلگی" از فرماندهان و جانبازان دوران دفاع مقدس به‌عنوان مسئول ستاد انتخابات حجت‌الاسلام رئیسی در استان همدان منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حاج میرزا سلگی ضمن تایید انتصابش به‌عنوان مسئول ستاد انتخابات حجت‌الاسلام رئیسی در استان همدان اظهار داشت: تحقق منویات رهبر معظم انقلاب، مطالبات مردم و پیگیری اجرایی‌شدن اقتصاد مقاومتی برای حل مشکلات کشور و تنگناهای اقتصادی مردم باید از اولویت‌های دولت آینده باشد.

وی با بیان اینکه حجت‌الاسلام رئیسی تاکید بر رعایت اخلاق و وحدت در صحنه انتخابات دارند، گفت: آنچه که در این دوره از انتخابات مدنظر است، نخست وحدت همه‌جانبه بین نیروهای دلسوز انقلاب است تا بتوانند فعالانه وارد عرصه شوند، دوم اینکه با توجه به تجارب گذشته با وحدت و انسجام در جامعه، ان‌شاءلله نیروهای دلسوز انقلاب، موفق شوند حجت‌الاسلام رئیسی را که شخصی با تجربه، انقلابی، کارآمد و مطیع رهبری است، به‌عنوان مسئول قوه اجرایی کشور انتخاب کنند.

سلگی تاکید کرد: به شدت باید مراقب  مسئله وحدت نیروهای انقلاب بود و در صحنه انتخابات باید رقابت بردارانه باشد و از تهمت و افترا پرهیز کرد.

 حاج میرزا سلگی از جانبازان سرافراز دوران دفاع مقدس و از فرماندهان لشگر انصارالحسین(ع) همدان است.  در بهمن‌ماه سال گذشت  مقام معظم رهبری بر کتاب" آب هرگز نمی‌میرد" که به نگارش سردار حمید حسام در مورد خاطرات حاج میرزا سلگی منتشر شده است، تقریظ نوشتند و این جانباز گرانقدر را در دیداری حضوری مورد لطف و عنایت ویژه قرار دادند./تسنیم

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما