تازه های سایت

کد مطلب: 30441
1. ارديبهشت 1396 - 16:50
امام‌جمعه نهاوند گفت: طبق فرموده امام راحل تشخیص شورای نگهبان ملاک و قانون است و همه باید اطاعت کنند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: همه باید قانون را قبول کنیم و به نظر شورای نگهبان احترام بگذاریم.

وی اظهار داشت: امام خمینی (ره) در این مورد فرمودند: همه باید تشخیص شورای نگهبان را که قانون و میزان است بپذیریم چون قانون اساسی برای آینده مملکت بر اساس قانون راهکار معرفی کرده است و همه باید قانون را قبول کنند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: کسانی که دنبال فتنه و آشوب است بدانند که این هشدار امام برای امروز هم هست و تشخیص شورای نگهبان را باید بپذیرند.

 وی بیان داشت: کسی حق ندارد در برابر این پایگاه هم اسلامی و مردمی اظهار مخالفت کند و خلاق قانون عمل کند هرکسی که می‌خواهد باشد.

مغیثی اظهار داشت: از بین افراد ثبت نام کرده شورای نگهبان تشخیص داده است که این افراد تأیید شدند و این به آن معنا نیست که کسانی که تایید نشده اند آدم‌های بدی هستند ولی تشخیص شورای نگهبان مهم است و همه باید اطاعت کنند چون هرکسی برای کاری صلاحیت دارد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه نهاوند گفت: اولویت امروز اقتصاد است چون دشمن در این زمینه کار می‌کند و فشار می‌آورد که می‌توانیم با افزایش تولید داخلی، مبارزه با قاچاق کالا، استفاده از کالای داخل و صرفه‌جویی در مصرف روی پای خودمان بایستیم.

امام‌جمعه نهاوند افزود: مسئله دیگری که رهبر انقلاب نیز به آن اشاره کردند این است که نباید از دشمن بترسیم و گفتمان رهبر معظم انقلاب هم انقلابی گری است که به معنای نترسیدن از دشمن است چون هر موقع در مقابل دشمن کوتاه بیاییم آن‌ها چند قدم جلو می‌آیند.

وی گفت: زبان دشمن زبان تهدید و تشر زدن است و نباید از تهدید آن‌ها ترسید و باید انقلابی عمل کنیم چون هر جا انقلابی عمل کردیم دشمن عقب‌نشینی کرد و به حمدالله این مردم از آمریکا نمی‌ترسند.

مغیثی درباره انتخابات نیز اظهار داشت: وظیفه ما بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب انتخاب اصلح و حضور حداکثری است و باید همه در این راه تلاش کنیم.

امام‌جمعه نهاوند افزود: دشمن کارش ایجاد فتنه و تفرقه است و باید مراقب باشیم که به حمد الله مردم ایران اسلامی هرچه پیش رفتیم و از انقلاب گذشت تجربه‌شان بیشتر شده است و 38 سال تجربه در انقلاب چیز کمی نیست.

وی عنوان کرد: باید مراقب حرف‌های دیگران باشیم و مراقب فتنهٔ فتنه‌گران باشیم چون آن‌ها گاهی به نام دوست، دشمنی می‌کنند و گاهی به نام نصیحت و دلسوزی اعمال غرض و هدف می‌کنند که باید هوشیار باشیم و فریب نخوریم.

مغیثی گفت: ما تابع ولایت هستیم و این انقلاب باید در همین مسیر پیش برود و امروز دشمنان توطئه می‌کنند و ما باید گوش‌به‌فرمان ولایت‌فقیه باشیم تا بتوانیم توطئه دشمنان را خنثی کنیم.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما