تازه های سایت

کد مطلب: 30419
31. فروردين 1396 - 13:15
فرمانده سپاه نهاوند گفت: هم‌زمان با سالروز تشکیل سپاه پاسداران به‌فرمان امام راحل، یادواره 120 شهید پاسدار شهرستان نهاوند در مصلا این شهر برگزار می‌شود.

سرهنگ کامران کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: تشکیل نهاد مقدس سپاه پاسداران در تاریخ دوم اردیبهشت‌ماه سال 58 به‌فرمان حضرت امام خمینی (ره) نشان‌دهنده دوراندیشی و آینده‌نگری امام (ره) بود.

وی اظهار داشت: به توفیق الهی در طول بیش از 3 دهه از فعالیت سپاه پاسداران این نهاد موفق شده است منشأ برکاتی برای انقلاب اسلامی شود و دوستداران انقلاب را امیدوار کند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: رزمندگان و پاسداران شهرستان نهاوند نیز مانند ایثارگران سراسر کشور در 8 سال دفاع مقدس رشادت‌های بی‌نظیری از خود نشان دادند و نامشان را برای همیشه تاریخ جاودانه کردند.

وی اظهار داشت: وجود 120 شهید پاسدار و تعداد زیادی جانباز و ایثارگر پاسدار در این شهرستان نشان‌دهنده اوج پایبندی مردم نهاوند به انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل است.

کریمی گفت: به‌منظور پاسداشت مقام شامخ 120 شهید پاسدار این شهرستان، هم‌زمان با دوم اردیبهشت‌ماه سالروز تشکیل سپاه، یادواره شهدای پاسدار نهاوند برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه نهاوند بیان داشت: این مراسم روز شنبه از ساعت 10 صبح با حضور مردم ولایتمدار و شهیدپرور نهاوند در مصلا بزرگ نماز جمعه این شهر برگزار می‌شود.

وی افزود: سخنران این مراسم سردار علیرضا افشار مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران و فرمانده سابق نیروی مقاومت بسیج است.

کریمی در پایان گفت: امروز وظیفه همه زنده نگه‌داشتن یاد شهدا است و امیدواریم که مردم شهیدپرور نهاوند حضور باشکوهی در این مراسم داشته باشند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما