تازه های سایت

کد مطلب: 30367
28. فروردين 1396 - 9:04
شهردار نهاوند از پرداخت بدهی این مجموعه به شرکت گاز و تأمین اجتماعی خبر داد و گفت: تاکنون 80 درصد دیون شهرداری پرداخت‌شده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، امیررضا یوسفیان با اشاره به اقدامات انجام‌شده توسط مجموعه مدیریت شهری نهاوند گفت: خوشبختانه با حمایت‌های مردم که سهامداران اصلی شهر می‌باشند توانستیم با فعالیت و کار خرد جمعی اقداماتی ازجمله آسفالت معابر، رفع مشکل 70 دهنه مغازه‌های بلوار امام حسین (ع)، سند زدن 145 هکتار از اراضی به نام شهرداری، ساماندهی قبر آقا، اجرای عملیات میدان مرکزی و رفع توقیف آن و هم‌چنین اجرای عملیات آب خاکستری را انجام دهیم.

وی از تصویب ساختار پرسنلی شهرداری با عنوان طرح تلفیقی کارگری و کارمندی توسط وزارت کشور خبر داد و اظهار داشت: در این ساختار سه معاونت مالی-اداری، فنی-شهرسازی، خدمات شهری را از مراحل قانونی گذراندیم تا در شورای اداری شهرداری‌ها مطرح و به مرحله اجرا رسد.

شهردار نهاوند بابیان اینکه تاکنون خوشبختانه 80 درصد دیون شهرداری پرداخت‌شده است، افزود: در سال جاری این شهرداری تاکنون بدهی دو دستگاه اداره گاز  و تأمین اجتماعی به مبلغ 7 میلیارد و 500 میلیون تومان را پرداخت کرده است و مابقی این بدهی‌ها نیز شامل 4 میلیارد و 500 میلیون تومان به پیمانکاران به‌صورت تهاتر پرداخت‌شده است.

وی بابیان اینکه در سال گذشته تعداد 84 فقره پروانه توسط شهرداری صادرشده است، اظهار داشت: باوجود رکود اقتصادی و رکود ساخت‌وساز توانستیم با این شرایط شهر را اداره نماییم و این در حالی است که اعتبارات عمرانی نیز تنها به مبلغ 180 میلیون تومان در سال گذشته به این شهرداری اختصاص یافت و این شهرداری تعریض خیابان پیروزی که یک نمونه از فعالیت‌های عمرانی است را بااعتباری به مبلغ حدود یک میلیارد تومان را به اجرا درآورد.

یوسفیان بابیان اینکه به‌منظور ساخت فضاهای ورزشی تاکنون 3 میلیارد و 150 میلیون تومان برای اولین بار به شهرداری توسط دولت پرداخت‌شده است، گفت: با کمک و حمایت مسئولان از اعتبارات ماده 23 بیش از 600 میلیون تومان سرمایه‌گذاری برای خرید و نصب 10 دستگاه دوربین مداربسته با آخرین فناوری‌های روز دنیا در نقاط مختلف شهر هزینه شد.

شهردار نهاوند از واگذاری فضای سبز به بخش خصوصی و هم‌چنین از واگذاری خدمات شهر به بخش خصوصی نیز در آینده نزدیک خبر داد و افزود: تمامی این فعالیت‌ها در سایه همدلی و خرد جمعی مجموعهٔ مدیریت شهری صورت گرفته است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما