تازه های سایت

کد مطلب: 30344
27. فروردين 1396 - 8:09
رئیس کمیته نفت و گاز کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه هر اندازه اقتصاد قوی داشته باشیم قدرت چانه‌زنی و تاثیرگذاری ما در منطقه و اوپک بیشتر خواهد بود، اظهار کرد: باید از این ظرفیت‌های بالقوه‌ای که ایجاد شده در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده کنیم.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام نیا با اشاره به افتتاح پنج فاز از پارس جنوبی که فردا انجام می شود، گفت: به بهره برداری رسیدن این فازها بسیار کار مهم وتاثیرگذار در اقتصاد کشور است که باید از این ظرفیت در راستای اقتصاد مقاومتی استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه این ظرفیت‌ها بالقوه بوده و قطعا در سطح ملی ومنطقه‌ای تاثیرگذار خواهد بود اظهار کرد: این اتفاق بسیار خوب و تاثیر گذار علاوه بر صنعت نفت، در صنعت کشور به ویژه در اقتصاد و صادرات نیز موثر خواهد بود.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس افزود: بخش مهمی از اقتصاد کشور تولید است و به هر اندازه که ما اقتصاد قوی داشته باشیم قدرت  چانه زنی و تاثیرگذاری ما هم در منطقه وهم در اوپک افزایش می‌یابد و به میزان تولید و قدرت اقتصادی ما طرف مقابل حساب باز می‌کنند.

رئیس کمیته نفت و گاز کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: باید به این سمت حرکت کنیم که با لحاظ نمودن اقتصاد مقاومتی، جلوگیری از خام فروشی و حفظ زنجیره تولید و ارزش افزوده از این ظرفیت‌ها در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی و از قوه به فعل در آوردن آن استفاده کنیم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس در پایان خاطر نشان کرد: باید از ظرفیت‌هایی که به وجود آمده در راستای اقتصاد مقاومتی و ارتقای وضع کشور از نظر منابع درآمدی که این منابع پایه اصلی در اقتصاد هستند به گونه ای بهره برداری کنیم که در جهت توسعه پایدار باشد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما