تازه های سایت

کد مطلب: 30324
25. فروردين 1396 - 20:30
نماینده نهاوند در مجلس گفت: من به‌عنوان نماینده مردم با هرگونه رانت‌خواری و حرام‌خواری مقابله می‌کنم و با حمایت مردم ریشه این فسادها و ناتوانی‌ها را در این شهر می‌خشکانم.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام نیا امروز در سخنرانی بین صلاتین نماز جمعه نهاوند گفت: مردم به من مراجعه می‌کنند و مطالب و گلایه‌های خود را عنوان می‌کنند و ازآنجاکه من باید زبان گویای مردم در خانه ملت، در استان و شهرستان باشم برخی مشکلات را بازگو می‌کنم.

وی اظهار داشت: مگر می‌شود مردم حقوقشان را از من بخواهند و من پیگیری نکنم من از همه‌چیزم برای مردم هزینه می‌کنم بگذارید مردم حضور و وجود نماینده را لمس کنند و بدانند نماینده‌ای دارند که خواست ایشان را پیگیری کند.

نماینده نهاوند در مجلس افزود: من با مردم وعده‌ای گذاشته‌ام و به آن عمل می‌کنم و به مردم گفته‌ام که با تمام وجود برای این شهرستان تلاش خواهم کرد و هر از چند گاهی گزارش آن را به سمع مردم خواهم رساند.

وی در ادامه با اشاره به برخی خواست‌های مردمی و رانندگان در مورد ترمینال جدید گفت: این‌یک خواسته عمومی و اکثر رانندگان بود که برای ارائه قسمتی از خدمات خواستار استقرار در ترمینال سابق بودند. این موضوع با حضور مسئولین شهر در جلسه‌ای بررسی شد و خروجی آن‌هم تصمیم کل افراد حاضر در جلسه بوده است.

بهرام نیا ادامه داد: قرار شد شهرداری با رعایت سازوکارها نسبت به تأمین فضای ترمینال اقدام و شهردار محترم به من گفتند که من نامه این کار را برای شورا نوشته‌ام ولی شورا تابه‌حال اقدامی نکرده است. باگذشت 2 ماه چرا شورا تصمیمی نمی‌گیرد. آقایان شورا شما بارأی همین مردم در شورا هستید و از هزینه‌های این مردم حق الجلسه می‌گیرید و در قبال مسائل مردم مسئولید.

نماینده نهاوند در مجلس گفت: دیشب هم برخی تاکسی‌داران از برخوردهای غیر کارشناسی و سلیقه‌ای شورای شهر گلایه داشتند که حقوق ما رعایت نشده است، شایسته نیست که تصمیمات شورا سلیقه‌ای باشد. باید تصمیمات بر اساس معیار مشخص، منطق و قانون باشد.

وی افزود: از دیگر خواسته‌های مردم این بود که بر چه اساسی تخفیف عوارض سالیانه که معمولاً همه‌ساله در پایان سال اعمال می‌شد امسال در همه استان اعمال شد ولی در نهاوند نشد. این ظلم به مردم است.

بهرام نیا ادامه داد: از طرفی می‌گویند شهرداری اعتبار ندارد درحالی‌که اجرای این مصوبه به نفع شهرداری و خود شورا بود مگر غیرازاین است که عنوان شد برای پرداخت مبلغ حق الجلسه آقایان شورا، شهرداری مجبور شده است وام بگیرد تا پول اعضای شورا را بپردازد.

وی اظهار داشت: من به‌عنوان نماینده مردم با هرگونه رانت‌خواری و حرام‌خواری مقابله می‌کنم و با حمایت مردم ریشه این فسادها و ناتوانی‌ها را در این شهر می‌خشکانم.

نماینده نهاوند در مجلس در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار امیدواری کرد: مردم با در نظر گرفتن شاخص‌هایی نظیر ولایت مداری، از جنس مردم بودن و تلاش صادقانه برای رفع مشکلات مردم به کسی رأی دهند که موجب عزت و اعتلای اسلام و ایران باشد کسی که به مشکل بیکاری برسد، رکود حاکم را برطرف کند و تولید را بالابرده تا معیشت مردم تقویت شود و درنهایت و با مشارکت مثال‌زدنی مردم هرکس انتخاب شد، حسب مردم‌سالاری دینی همه باید تمکین کنند.

وی گفت: از طرفی انتخابات شوراهای شهر و روستا را پیش روداریم، انشا الله مسئولان برگزاری انتخابات و هیئت‌های اجرایی و نظارتی به‌گونه‌ای عمل کنند که انتخاباتی سالم و به‌دوراز انحراف وتوام با شورونشاط داشته باشیم.

بهرام نیا اظهار داشت: سهم مردم و لازمه برگزاری انتخاباتی سالم مشارکت همه‌جانبه مردم است. مردم ورود کنند و اگر شناختی از کاندیداها دارند هم به مردم وهم به هیئت‌های نظارت اطلاع دهند. بالاخره شما می‌خواهید 4 سال سرنوشت شهر خود را به ایشان واگذار کنید. باید گروه بازی‌ها کنار گذاشته شود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما