تازه های سایت

کد مطلب: 30303
24. فروردين 1396 - 7:40
فرماندار شهرستان نهاوند گفت: اعضای هیئت اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در شهرستان نهاوند در نشست معتمدین این شهرستان انتخاب شدند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، کریم حمیدوند در جلسه انتخاب هیئت اجرایی دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در شهر نهاوند که در محل سالن شهدای فرمانداری برگزار شد، گفت: هیئت‌های اجرایی از میان مردم هستند که کار برگزاری انتخابات را بر عهده‌دارند.

وی اظهار داشت: عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری باید در همه مراحل از مرحله تشکیل هیئت‌ها تا مرحله اخذ رأی انتخابات باشد.

فرماندار نهاوند افزود: با توجه به شناخت شهرستان خوشبختانه همکاری خوبی بین هیئت‌های نظارت و اجرایی وجود دارد و این منجر به یک انتخابات پرشور خواهد شد.

حمیدوند گفت: امیدواریم تا با انسجام و همدلی بیشتر شاهد برگزاری انتخابات سالم و در کمال امنیت و آرامش با مشارکت حداکثری مردم باشیم و آنچه مهم است بی‌طرفی مجریان انتخابات است.

فرماندار شهرستان نهاوند بر لزوم قانون مداری و قانون محوری توسط هیئت‌های اجرایی تأکید کرد و گفت: قانون‌مداری، امانت‌داری، بی‌طرفی و رازداری از مؤلفه‌های لازم برای اعضای هیئت‌های اجرایی است که باید با دقت این موارد مهم را مدنظر داشته باشند.

در این نشست پس از اخذ رأی افراد زیر به‌عنوان عضو اصلی هیئت اجرایی کار خود را از امروز آغاز خواهند کرد.

علیرضا علی بخشی، علیرضا شهبازی، محمدتقی شهبازی، وهاب بحیرایی، مرتضی کرمعلی، مهرداد هوشمند، رضا محبی، میترا دسته‌گلی و واحدین احمدوند به‌عنوان اعضای اصلی معرفی شدند.

همچنین مومنعلی رضایی، بیژن ترابیان، وحید مالمیر، داود بهرکشکول و رحمت‌الله حیدری به‌عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما