تازه های سایت

کد مطلب: 30286
23. فروردين 1396 - 7:43
رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند:
شرکت 1800 نفر در مراسم اعتکاف شهرستان نهاوند
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند گفت: مراسم معنوی اعتکاف با حضور 1800 نفر در 20 مسجد شهرستان نهاوند در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام موسی محبی با اعلام این مطلب گفت: ماه رجب یکی از ماه های با فضیلت خداست که باید از آن به عنوان پیش زمینه ای برای ورود به ماه شعبان و ماه مبارک رمضان استفاده کنیم.

وی اظهار داشت: آیین اعتکاف، هر سال در ۱۳، ۱۴ و ۱۵ رجب برگزار می شود که امسال نیز در این روزها که با روزهای ۲۲، ۲۳ و ۲۴ فروردین برابر است، برگزار می شود.

وی بیان داشت: در مراسم اعتکاف امسال نهاوند ۱۸۰۰ تن شرکت کردند که از این تعداد ۴۰۰ نفر آقایان و ۱۴۰۰تن بانوان می باشند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند با اشاره به این که مراسم اعتکاف در 20 مسجد شهرستان نهاوند برگزار می شود افزود: سخنرانی، مولودی خوانی، حلقه های معرفت، ترتیل خوانی، مسابقه فرهنگی، صحت قرائت نماز، ختم قرآن کریم از جمله برنامه هایی است که در مدت سه روز اعتکاف در مساجد شهرستان اجرا می شود.

محبی گفت: مراسم اعتکاف در روستاهای توانه، گنبدکبود، کفراش، گوشه سعد وقاص، زرامین سفلی، کوهانی، جهان آباد، باباقاسم، سهران، فارسبان، دهفول و همچنین در مناطق شهری نظیر برزول، گیان، فیروزان، برزول و نهاوند با حضور گسترده آحاد مردم به‌ویژه نسل جوان و نوجوان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما