تازه های سایت

کد مطلب: 30280
22. فروردين 1396 - 14:51
فرمانده انتظامی نهاوند از اجرای طرح ضربتی پلیس در تفرجگاه‌های نهاوند خبر داد و گفت: تا کنون ۶۰ دستگاه موتورسیکلت در اجرای این طرح توقیف‌ شده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ منصور ملکی با اعلام این خبر گفت: مجموعه انتظامی نهاوند با به کار گیری عوامل اجرایی یگان امداد و کوپ تابعه طی دو هفته گذشته نسبت به اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در سطح تفرجگاه‌های درون و برون‌شهری اقدام کرده است.

وی اظهار داشت: برخورد با راکبان موتور سیکلت های متخلف و مزاحم و همچنین خودروهای دارای آلودگی صوتی یکی از برنامه‌های این طرح بود چراکه این قشر با اقدامات خلافکارانه خود زمینه سلب آسایش شهروندان را در تفرجگاه‌ها فراهم می‌کنند.

فرمانده انتظامی نهاوند افزود: در پی این اقدامات گسترده و اجرای طرح به‌صورت هدفمند درنهایت عوامل انتظامی شهرستان موفق به توقیف ۵ دستگاه خودرو و ۶۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف و مزاحم شده که این وسایل نقلیه به پارکینگ منتقل شدند.

وی در ادامه به اجرای طرح‌های مختلف انتظامی در راستای افزایش امنیت اجتماعی و کاهش تخلفات اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در راستای اجرای این طرح‌ها که عمدتاً موفق هستند انواع سرقت‌ها در شهرستان نهاوند کاهش داشته است.

ملکی با اشاره به لزوم همکاری و نقش اخبار و اطلاعات مردمی در این موفقیت‌ها، افزود: پلیس دستگاه مخالف شادی مردم نیست اما کسانی که بخواهند با اقدامات غیر متعارف امنیت شهر را مختل کنند با دستور قضایی توسط پلیس رصد می شوند و با عوامل هنجار شکن در چارچوب قانون برخورد می شود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما