تازه های سایت

کد مطلب: 30268
21. فروردين 1396 - 9:09
شهردار نهاوند گفت: مردم و مسئولان در سال 96 در مسیر تحقق شعار ملی سال حرکتی شتابان داشته باشند و از این گذر کشور را در مسیر دستیابی به توسعه‌یافتگی هدایت کنند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، امیررضا یوسفیان در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به نام‌گذاری سال جدید با عنوان " اقتصاد مقاومتی اشتغال و تولید " گفت: در این راستا می‌توان به سه راهبرد اساسی ممنوعیت خرید کالای خارجی، به‌کارگیری پیمانکاران بومی و صرفه‌جویی در هزینه‌ها را جهت تحقق شعار امسال در مجموعه مدیریت شهری عنوان کرد.

وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با نگرش و راهبرد حکیمانه خود سال 96 را سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال‌زایی» نام‌گذاری کردند و انشاء الله که سال جدید با گشایش‌های اقتصادی برای کشورمان همراه خواهد بود.

شهردار نهاوند بابیان اینکه شهرداری‌ها نیز به سهم خود برای رونق تولید و اشتغال‌زایی مسئولیت دارند، افزود: درصورتی‌که فصل هزینه‌های عمرانی شهرداری‌ها به نسبت به هزینه‌های جاری و اداری رشد بیشتری داشته باشد، به همان نسبت تعداد بیشتری پروژه برای واگذاری به پیمانکاران بخش خصوصی تعریف و عملیاتی می‌شود و اشتغال‌زایی هرچه بیشتر را برای جوانان به دنبال خواهد داشت.

یوسفیان گفت:باید در عرصه اقدام و عمل برای تحقق منویات و مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی آستین همت بالا بزنیم و کشورمان را در مسیر فتح قله‌های رفیع پیشرفت و توسعه‌یافتگی قرار دهیم.

وی بابیان اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی از مسیر ارتقاء بهره‌وری سازمانی، استفاده از ظرفیت نخبگان و توجه به سه اصل سرعت، دقت و کیفیت عبور می‌کند، اظهار داشت: امروز زمان آزمون‌وخطا نیست و باید با استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و منابع مالی و انسانی، به سمت توسعه زیرساخت‌ها، محرومیت‌زدایی و رشد سرانه‌های خدماتی و شهری گام برداریم.

شهردار نهاوند بابیان اینکه لحاظ نمودن اصول اقتصاد مقاومتی در تصویب بودجه گامی در راستای توسعه شهری و رفع معضلات است، گفت: در این خصوص ضروری است مدیریت شهری نهاوند با در رأس قرار دادن پروژه‌های اولویت‌دار و بهره‌مندی از برنامه‌ریزی‌های دقیق و کارآمد نسبت به اجرای امور عمرانی در سطح شهر اقدام کند.

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

جناب شهردار المان میدان مرکزی نهاوند را به شهروندان نشان دهید.

دیدگاه شما