تازه های سایت

کد مطلب: 30257
20. فروردين 1396 - 13:28
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: 30 مسجد برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در نهاوند آماده‌سازی شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین موسی محبی گفت: از آغاز شروع ثبت‌نام مراسم اعتکاف تا کنون 300 نفر برای شرکت در این مراسم معنوی ثبت‌نام کرده‌اند.

 وی افزود: پیش‌بینی می‌شود تا پایان مهلت ثبت‌نام که 21 فروردین است هزار و 500 نفر برای شرکت در این مراسم ثبت‌نام کنند که در این صورت رشد قابل توجهی نسبت به سال قبل را شاهد هستیم.

محبی با بیان اینکه این مراسم در 10 نقطه شهری در نهاوند، گیان، فیروزان، برزول و 20 مسجد روستایی برگزار می‌شود گفت:برای برگزاری این مراسم معنوی 60 روحانی و 20 مبلغ به مساجد شهرستان اعزام می‌شوند.

وی عنوان کرد: جلسات مختلفی با مسئولان و عوامل برگزاری مراسم معنوی اعتکاف برگزار و هماهنگی‌های لازم برای بهتر برگزار شدن این مراسم معنوی در شهرستان نهاوند انجام شده است.

حجت‌الاسلام محبی بیان کرد: هیئت‌امنای مساجدی که مراسم اعتکاف در آن‌ها برگزار می‌شود آمادگی کامل خود را برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف اعلام کرده‌اند.

رئیس اداره سازمان تبلیغات اسلامی نهاوند اظهار داشت: امسال مراسم اعتکاف ایام رجبیه در شهرستان نهاوند رشد کمی و کیفی خواهد داشت و از ظرفیت‌های مردمی نیز در این زمینه بهره‌گیری می‌شود.

حجت‌الاسلام محبی تصریح کرد: در راستای بهره‌گیری از معنویات مراسم روح‌بخش اعتکاف 30 مسجد برای برگزاری این مراسم در مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان نهاوند در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: برگزاری محافل انس با قرآن، گفتمان‌های دینی، گرامی‌داشت میلاد حضرت علی(ع) و سالروز شهادت حضرت زینب(س) از برنامه‌های ویژه این مراسم معنوی است و هم‌‌چنین در پایان مراسم نیز از خردسال‌ترین معتکف تجلیل می‌شود.

حجت‌الاسلام محبی افزود: هزینه شرکت در این مراسم برای هر معتکف 35 هزار تومان است و در این زمینه افزایش قیمت نداشته‌ایم.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما