تازه های سایت

کد مطلب: 30190
16. فروردين 1396 - 9:09
رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: کلاس‌های آموزشی 2 ساله دانش‌آموزان دوره 18 بهورزی در مرکز آموزش بهورزی این شهرستان آغاز شد.

 به گزارش پایگاه خبری گرو، مومنعلی دارابی با اعلام این خبر گفت: امروز با حضور مسئولان و مربیان، کلاس‌های پایه اول دانش‌آموزان دوره 18 بهورزی در محل مرکز آموزش بهورزی شهرستان نهاوند آغاز شد.

وی اظهار داشت: در این دوره آموزش و نظم و اخلاق حرفه‌ای در طول دوره کارآموزی و بعدازآن توصیه‌های لازم توسط مربیان ارائه می‌شود و آموزش‌های لازم نیز داده می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند افزود: تعداد پذیرفته‌شدگان نهایی این دوره 17 نفر است که به مدت دو سال دوره‌های آموزش نظری، عملی و کارآموزی را فرامی‌گیرند.

وی بیان داشت: مرکز آموزش بهورزی وزارت بهداشت و درمان متولی جذب و تربیت و به‌کارگیری نیروهای بومی به‌عنوان بهورز جهت ارائه خدمات بهداشتی درمانی سطح اول در جامعه روستایی است و به‌منظور توسعه خدمات بهداشتی این دوره‌ها برگزار می‌شود.

دارابی گفت: در این دوره 17 نفر دانش‌آموز طی یک دوره آموزشی دوساله زیر نظر مربیان دروس تئوری و عملی را فرامی‌گیرند و در پایان دوره آموزشی و عبور از امتحان فینال به‌عنوان عضوی از اعضای شبکه بهداشت و درمان نهاوند به کسوت بهورزی درخواهند آمد.

وی افزود: دانش‌آموزان این دوره نیز باید با تلاش و جدیت در فراگرفتن علوم بهداشتی کوشا بوده و در آینده‌ای نزدیک به‌عنوان بهورزی موفق در پیشبرد اهداف بهداشتی شهرستان نهاوند حضوری فعال داشته باشند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند بیان داشت: این دانش‌آموزان آموزش‌های لازم را بر اساس متون آموزش بهورزی زیر نظر مربیان این مرکز طی خواهند نمود و در پایان دو سال در صورت موفقیت در آزمون‌های طول دوره و نهایی به‌عنوان بهورز در روستاهای پذیرفته‌شده و مشغول به کار خواهند شد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما