تازه های سایت

کد مطلب: 30127
12. فروردين 1396 - 12:53
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: دوره های مختلف قرآنی در ۳۱ منطقه قرآنی شهرستان نهاوند برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خری گرو، حجت‌الاسلام موسی محبی اظهار داشت: در شهرستان نهاوند ۷ مرکز قرآنی و ۲۴ خانه قرآن در مناطق روستایی از اداره تبلیغات اسلامی مجوز فعالیت دریافت کرده اند.

وی افزود: با همکاری و هماهنگی اداره تبلیغات اسلامی، دوره های مختلف در رشته روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، مفاهیم، حفظ، قرائت و همچنین آموزش نکات تجویدی به نونهالان برگزار می شود.

حجت الاسلام محبی در ادامه از مراکز و موسسات قرآنی به‌عنوان مناطق فرهنگی نام برد و گفت: طی ایام سال و در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی با هماهنگی این اداره برنامه های متنوع فرهنگی در اینگونه مراکز برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام موسی محبی همچنین با بیان اینکه روحانیون و اعضای شبکه تبلیغ نقش موثری در تحقق شعار محوری سال ۹۶ دارند، گفت: دولت باید با اتخاذ تدابیری هوشمندانه در راستای تحقق این شعار اقدامات جدی در حمایت از تولید داخلی انجام دهد، چرا که مشکل بیکاری جوانان تنها با اجرای کامل اقتصاد مقاومتی حل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیکاری جوانان سبب رشد ناهنجاری های فرهنگی در جامعه خواهد شد، اظهار داشت: وظیفه طلاب حوزه های علمیه در تحقق شعار امسال کمک به دولتمردان است و می توانند نقش اطلاع‌رسانی را برعهده بگیرند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما