تازه های سایت

کد مطلب: 30118
11. فروردين 1396 - 9:25
مدیرکل دامپزشکی استان همدان با بیان اینکه وجود آنفلوآنزای پرندگان در همدان مثبت اعلام شد، گفت:مردم از خرید و فروش طیور زنده بومی خودداری کنند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمودرضا رسولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از مشاهده آنفلوآنزای پرندگان در همدان خبر داد و اظهار کرد: در ادامه برنامه پایش،  نمونه‌برداری در خصوص آنفلوآنزای پرندگان  انجام و به مرکز ارسال شد.

وی خاطرنشان کرد:امروز آزمایشگاه تشخیص سازمان دامپزشکی اعلام کرد که در نمونه‌های گرفته شده از بازارچه پرندگان همدان موارد مثبتی از ویروس آنفولانزا وجود دارد.

مدیرکل دامپزشکی استان همدان با بیان اینکه این موضوع از سوی سازمان امروز به ما اطلاع داده شد، گفت: از همان ساعت اکیپ‌های دامپزشکی در بازارچه پرندگان همدان مستقر و کار معدوم‌سازی آغاز شد.

وی با اشاره به حضور نیروهایی از سازمان آتش نشانی، انتظامی، مرکز بهداشت و نمایندگان محیط زیست در امر معدوم‌سازی پرندگان، افزود: در حال حاضر در محل مستقر هستیم و کار معدوم‌سازی پیش می‌رود.

رسولی از مردم خواست تا اطلاع ثانویه از خرید و فروش طیور زنده بومی خودداری کنند و گفت: خرید و فروش مرغ صنعتی مشکلی ندارند اما در صورت مشاهده تلفات مرغ و بوقلمون و... حتما با شماره 1512 موضوع را  با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما