تازه های سایت

کد مطلب: 30043
4. فروردين 1396 - 11:56
فرماندار نهاوند گفت: ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تا پایان وقت اداری روز یک‌شنبه 6 فروردین ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری گرو، کریم حمیدوند در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: با شروع نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تا پایان چهارمین روز ۲۴۳ نفر نام‌نویسی کردند.

وی اظهار داشت: ۲۴۰ تن از داوطلبان مرد و ۳ داوطلب زن هستند.

فرماندار نهاوند افزود: تاکنون ۲۳ داوطلب برای شورای شهر نهاوند، ۵ داوطلب برای شورای شهر فیروزان، ۶ داوطلب برای شورای شهر گیان و ۲ داوطلب برای شورای شهر برزول ثبت‌نام کردند.

وی در خصوص ثبت‌نام شوراهای روستایی در بخشداری‌های 4 بخش تابعه مرکزی، زرین‌دشت، خزل و گیان نیز گفت: تا به امروز ۱۴۶ داوطلب برای روستاهای بخش مرکزی، ۴۰ داوطلب برای روستاهای بخش خزل، ۱۱ داوطلب برای روستاهای بخش زرین‌دشت و ۱۰ داوطلب برای روستاهای بخش گیان ثبت‌نام کردند.

حمیدوند اظهار داشت: ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تا پایان وقت اداری روز یک‌شنبه 6 فروردین ادامه خواهد داشت.

وی افزود: با شروع نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تا امروز (پنج‌شنبه) ۲۴۳ نامزد نام‌نویسی کردند.

فرماندار نهاوند گفت: ثبت‌نام از داوطلبان حضور در انتخابات شوراها از ساعت ۸ صبح در فرمانداری نهاوند و بخشداری‌های تابعه صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما