تازه های سایت

کد مطلب: 30031
2. فروردين 1396 - 12:54
فرمانده سپاه نهاوند گفت: هم‌زمان با نخستین روزهای سال جدید اولین کاروان اردوهای راهیان نور متشکل از بسیجیان محلات نهاوند به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

سرهنگ کامران کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: باهدف ترویج فرهنگ مقاومت و ایثارگری، اردوهای راهیان نور در سطوح مختلف دانشجویی، دانش‌آموزی و بسیجیان محلات در سال جدید در دستور کار سپاه شهرستان نهاوند قرار دارد.

وی اظهار داشت: در این اردوها سعی می‌شود تا نسل جوان جامعه را هر چه‌بهتر بافرهنگ ایثار و شهادت آَشنا کرد و جوانان نیز با دیدن مناطق عملیاتی هرچه بیشتر با شهدا و رشادت‌های بی‌نظیر آن‌ها آشنا می‌شوند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: در سال گذشته تعداد زیادی از جوانان و به‌خصوص دانش آموزان دختر و پسر شهرستان نهاوند به اردوهای راهیان نور مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام شدند.

وی با اشاره به تأکید رهبر انقلاب بر برگزاری اردوهای راهیان نور گفت: این کار فرهنگی و ارزشمند در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان قرار دارند که در این جنگ نرم دشمنان می‌خواهند جوانان را از فرهنگ ایثار و شهادت دور کنند.

کریمی اظهار داشت: در اولین روزهای سال جدید نخستین کاروان راهیان نور از شهرستان نهاوند امروز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شد تا به مدت 4 روز با رشادت‌های فرزندان ایران اسلامی از نزدیک آشنا شوند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: این کاروان به همراه همه عوامل متشکل از 300 نفر از بسیجیان محلات شهرستان نهاوند است که در قالب 5 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی فکه، فتح المبین، شلمچه و دیگر مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

وی در پایان گفت: در سال 1396 برنامه اعزام دانش آموزان و دانشجویان و بسیجیان به مناطق عملیاتی همانند سال‌های گذشته ادامه خواهد یافت و در این اعزام‌ها سعی می‌شود تا کسانی به مناطق عملیاتی اعزام شوند که برای نخستین بار است که به سرزمین‌های ایثار و شهادت می‌روند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما