تازه های سایت

کد مطلب: 30029
2. فروردين 1396 - 12:45
فرماندار نهاوند گفت: ثبت‌نام 86 داوطلب در پایان روز دوم ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در نهاوند

کریم حمیدوند در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در فرمانداری نهاوند و 4 بخش گیان، زرین‌دشت، خزل و زرین‌دشت در دومین روز به اتمام رسید.

وی اظهار داشت: در این روز 40 داوطلب جدید به مراجعه به محل‌های ثبت‌نام نسبت به نام‌نویسی اقدام کردند.

فرماندار نهاوند افزود: در روز نخست نیز 46 داوطلب ثبت‌نام کرده بودند تا در پایان روز دوم تعداد داوطلبان در شهرستان نهاوند به 86 نفر برسد.

وی با اشاره به آمار ثبت‌نامی‌ها برای شوراهای شهرهای نهاوند، برزول، فیروزان و گیان اظهار داشت: در این دو روز در شهر نهاوند ۲۱ کاندیدا، شهر گیان ۴ کاندیدا، شهر برزول یک کاندیدا ثبت‌نام کرده‌اند.

حمیدوند گفت: در پایان دومین روز برای شورای شهر فیروزان تاکنون کسی کاندیدا نشده است.

فرماندار نهاوند به آمار ثبت‌نام‌ها در بخش‌های 4 گانه نهاوند اشاره کرد و افزود: در پایان دومین روز نام‌نویسی ۳۷ کاندیدا در بخش مرکزی، ۱۶ کاندیدا در بخش خزل، ۴ کاندیدا در بخش زرین‌دشت و ۳ کاندیدا هم در بخش گیان ثبت‌نام کردند.

 وی در پایان گفت: ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از روز دوشنبه ۳۰ اسفندماه ۹۵ آغازشده است و تا پایان وقت اداری روز یکشنبه ۶ فروردین ۹۶ ادامه خواهد داشت.

*** همچنین اعضای هیئت عالی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان نهاوند معرفی شدند.

بر این اساس هادی موسیوند به‌عنوان رئیس و عین‌الله سلگی، حمید صالح، ابراهیم خدا رحمی و علی حسین سلگی به‌عنوان اعضا انتخاب شدند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما