تازه های سایت

کد مطلب: 29985
27. اسفند 1395 - 14:08
نماینده نهاوند در مجلس به‌منظور جذب اعتبار و حمایت از طرح‌های شهرستان نهاوند با رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام نیا نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی به‌منظور جذب اعتبار و حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و بنیاد برکت با مخبر دزفولی رئیس این نهاد دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار بهرام نیا موافقت و تأمین اعتبار جهت بهسازی چهار روستای محروم در منطقه خزل شرقی با مشارکت بنیاد برکت و بنیاد مسکن را اخذ کرد.

همچنین رئیس این نهاد با احداث دو مدرسه جدید که پس از نیازسنجی و کارشناسی در محلی که نماینده پس از اخذ نظر مسئولان شهرستان اعلام می‌کند، موافقت کرد.

 

http://garoo.ir/sites/default/files/fullimages/1395/12/27/photo_2017-03-12_01-29-02.jpg

 

*** همچنین پیرو پیگیری‌های قبلی نماینده نهاوند در مجلس، عملیات ساخت مدرسهٔ ۴ کلاسه امام صادق (ع) توسط بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) با حضور بهرام نیا نماینده مردم نهاوند در مجلس، حمیدوند فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان در روستای کهریز سلیم منطقهٔ خزل آغاز شد.

این مدرسه در زمینی به مساحت ۱۷۵۰ متر و زیربنای ۵۰۰ متر ساخته می‌شود؛ که اعتبار ساخت این پروژه ۷۵۰ میلیون تومان است که توسط بنیاد برکت تقبل شده است.

این پروژهٔ آموزشی مهرماه سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

در این مراسم توسط مجری طرح (نوسازی مدارس استان همدان) قول مساعد داده شد که انشا الله در ابتدای سال تحصیلی آینده دانش آموزان روستای کهریز در آموزشگاه جدید به تحصیل مشغول شوند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه‌ها

همش خزل.

دیدگاه شما