تازه های سایت

کد مطلب: 29845
17. اسفند 1395 - 7:47
شهردار نهاوند با اشاره فرارسیدن ایام بهار و تشدید مشکلات ترافیکی، گفت: به استناد آیین نامه ستاد استقبال از بهار و به منظور فراهم آوردن زمینه های آسایش شهروندان، انجام هرگونه حفاری در معابر از سوی نهادهای خدمت رسان ممنوع می باشد .

به گزارش پایگاه خبری گرو، امیر رضا یوسفیان با اعلام این مطلب گفت: با قرار گرفتن در آستانه بهار طبیعت، شهروندان انتظار بیشتری از مدیریت شهری دارند بر این اساس انتظار می رود که این شهرداری در بحث ارتقاء سیما و منظر شهری همت بیشتری به خرج دهد و با زوائد صوتی و بصری به صورت هدفمند برخورد کند . 

یوسفیان با بیان اینکه نصب المان های نوروزی و سفره نمادین هفت سین، شستشوی جداول، سطل های زباله و مبلمان شهری، رنگ آمیزی جداره ها، اجرای پروژه های نورپردازی، ساماندهی میادین اصلی شهر، جمع آوری متکدیان و ساماندهی دستفروشان و… از مواردی است که در آستانه بهار طبیعت از اهمیت بیشتری برخوردار است، گفت:امید است با انجام اقدامات لازم رضایت شهروندان جلب شود .

وی با اشاره به اینکه نیروهای خدمات رسان شهرداری در حال انجام اقدامات نوروزی می باشند،افزود: با توجه به حضور مسافرین نوروزی در این شهر، انتظار می رود که معابر دارای آسفالت و جدول معیوب شناسایی شده و مورد ترمیم و اصلاح قرار گیرند، همچنین بوستان ها نیز باید از آراستگی لازم برای میزبانی از مسافرین بهاری برخوردار باشند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما