تازه های سایت

کد مطلب: 29762
9. اسفند 1395 - 8:47
کارشناس جبهه مقاومت و بیداری اسلامی گفت: مدافعان حرم باقدرت و با داشتن بصیرت ادامه‌دهنده راه شهدای دفاع مقدس هستند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سردار عبدالفتاح اهوازیان در یادواره 50 شهید روستاهای دهفول و فهرومند نهاوند گفت: پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف، سیاسی، نظامی و علمی نتیجه ایثار و رشادت‌های شهدا و رزمندگان سرافراز ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس است.

وی اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به دستاوردهای انقلاب اسلامی از هر نقشه‌ای استفاده می‌کنند و چند سال است که باهدف نابودی جبهه مقاومت به تجهیز و پشتیبانی از گروهک‌های تروریستی و تکفیری اقدام می‌کنند.

کارشناس جبهه مقاومت و بیداری اسلامی افزود: فرزندان غیور ایران اسلامی در زمان دفاع مقدس شجاعانه و با ایثار جانشان در مقابل دشمنان انقلاب ایستادند و درسی فراموش‌نشدنی به آن‌ها دادند.

وی عنوان کرد: شهدای دفاع مقدس با اخلاص و شجاعت به‌فرمان امام امت لبیک گفتند که نمونه عمل به‌فرمان ولی‌فقیه را شهید نادر مهدوی به همگان نشان داد و ابهت نظامی آمریکا را با ایجاد حفره‌ای 43 متری در بدنه کشتی آمریکایی‌ها در خلیج‌فارس در هم شکست.

 

1194623

 

اهوازیان با اشاره به دستاوردهای جبهه مقاومت در منطقه گفت: امروز نیز مدافعان حرم با بصیرت و شجاعت مثال‌زدنی راه شهدای انقلاب اسلامی را بااقتدار ادامه می‌دهند و شکست‌های سختی را به تکفیری‌ها و حامیان غربی و منطقه‌ای آن‌ها دادند.

وی اظهار داشت: شهدای سرافراز ایران اسلامی با بصیرت و ولایتمداری مثال‌زدنی در مقابل هر تهدیدی ایستادند و امروز وظیفه همه ادامه دادن راه شهدا است تا درنهایت انقلاب را به دست صاحب اصلی آن امام زمان (عج) بسپاریم.

کارشناس جبهه مقاومت افزود: خورشید بیداری اسلامی به‌وسیلهٔ شهدا طلوع کرده است و به فضل خدا و با رشادت‌های مدافعان حرم شکست نهایی در انتظار تکفیری‌ها و حامیان آن‌ها خواهد بود.

وی گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری باید فرهنگ دفاع مقدس را در جامعه نهادینه کرد که برگزاری یادواره‌های شهدا یکی از برنامه‌های بسیار مناسب در راستای ترویج این فرهنگ است و باید ادامه یابد.

 

1194625

 

اهوازیان بیان داشت: باید همه تلاش کنیم تا در مسیر شهدا حرکت کنیم و با عمل به وصایای شهدا و انجام فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی مسیر انقلاب شکوهمند اسلامی را بااقتدار ادامه دهیم.

وی در پایان گفت: دشمنان انقلاب اسلامی جنگ نرم و فرهنگی را بر ضد جوانان شروع کرده‌اند که باید در این راه هوشیار باشیم و به یاری خداوند، نسل سوم و چهارم انقلاب در مقابل دشمن باقدرت می‌ایستد و پاسخ او را خواهد داد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما