تازه های سایت

کد مطلب: 29734
7. اسفند 1395 - 10:00
با حضور نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی و روسای هیئت‌های ورزشی این شهرستان موانع و مشکلات ورزش نهاوند موردبررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری گرو، در راستای پیشبرد اهداف ورزش شهرستان نهاوند و تقویت هیئت‌های ورزشی و بررسی موانع و مشکلات ورزش این شهرستان، جلسه هم‌اندیشی هیئت‌های ورزشی با حسن بهرام نیا نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این جلسه چندساعته روسای هیئت‌های ورزشی مشکلات و موانع پیش روی ورزش نهاوند را بیان کردند که بیشترین درخواست آن‌ها حل مشکلات مالی هیئت‌های ورزشی بود و از نماینده مردم نهاوند درخواست مساعدت و حل مشکلات را داشتند.

در این جلسه که محرم روزبه رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند نیز حضور داشت، حسن بهرام نیا نماینده نهاوند در مجلس گفت: برای توسعه ورزش شهرستان ۶ بار با وزیر ورزش دیدار داشته‌ام.

 وی اظهار داشت: به همراه مدیرکل ورزش استان را برای حل مشکل ورزش به وزارت ورزش رفتیم که دریک فقره ۸۰ میلیون تومان برای ورزش شهرستان نهاوند اعتبار جذب شد.

نماینده نهاوند در مجلس به کمبود بودجه و تنگناهای اقتصادی دولت اشاره کرد و گفت: هنر مدیر این است که در عین نبود اعتبار اعمال مدیریت را به بهترین نحو انجام دهد.

 

http://garoo.ir/sites/default/files/fullimages/1395/12/07/photo_2017-02-25_09-53-53.jpg

 

وی عنوان کرد: نیاز است اداره ورزش جهت تبادل‌نظر و بررسی راهکارهای مناسب برای رسیدن به هدف‌های مشترک بین اداره ورزش و جوانان با هیئت‌های ورزشی در راستای تقویت و پیشبرد اهداف فرهنگی ورزشی در سه محور، ورزش همگانی و قهرمانی، فرهنگی و امور جوانان اقدام به برگزاری جلسات و تعامل با هیئت‌های ورزشی داشته باشد.

بهرام نیا گفت: باید در ورزش نگاه‌های سیاسی کنار گذاشته شود چراکه نگاه سیاسی در جامعه ورزش سم است و آنچه برای ما مهم است پیشرفت ورزش شهرستان است.

وی افزود: از متولی ورزش استان درخواست می‌کنیم تا نحوه توزیع اعتبارات در بین شهرستان‌ها و همچنین بین هیئت ورزشی را بر اساس عملکرد و فعالیتشان مشخص و تقسیم کند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس اظهار داشت: موتور محرکه‌ای که هیچ‌گونه هزینه‌ای برای دولت ندارد و می‌تواند امید، پویایی و نشاط را به جامعه تزریق کند وجود همین هیئت‌های ورزشی است، لذا رفع موانع و مشکلات آن‌ها در همگانی کردن ورزش در جامعه و ایجاد نشاط و سلامت جامعه ضروری است.

وی افزود: به درخواست مهندس علیمرادیان پیگیر برگرداندن مجموعه ورزشی به خود ایشان هستیم که به‌صورت خصوصی توسط ایشان اداره شود.

بهرام نیا با اشاره به اینکه برای کمک به ورزش نهاوند از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد گفت: از رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند درخواست می‌کنم برای بهره‌مندی از ظرفیت خیران شهرستان نهاوند مجمع خیرین ورزش را فعال کند.

در ادامه این جلسه محرم روزبه رئیس اداره ورزش نهاوند نیز با تشکر از تشکیل این جلسه گفت: برای پیشبرد اهداف ورزش شهرستان و تقویت هیئت‌های ورزشی و بررسی موانع و مشکلات ورزشی جلسه هم‌اندیشی با حضور کلیه هیئت‌های ورزشی تشکیل شد و باید سعی کنیم این جلسات را بیشتر برگزار کنیم.

وی اظهار داشت: ورزش شهرستان نهاوند در زمینه‌های مختلف استعدادهای بسیار خوبی دارد و باید همه تلاش کنیم و به ورزش نهاوند کمک کنیم.

رئیس اداره ورزش نهاوند افزود: در این شهرستان بیش از 4 هزار ورزشکار سازمان‌یافته داریم و تعداد 24 ورزشکار نیز در سال جاری به اردوهای تیم‌های ملی در رشته‌های مختلف دعوت‌شده‌اند.

 روزبه گفت: امسال ورزشکاران نهاوندی موفق شدند 5 مدال آسیایی و ۱۵ مدال کشوری را کسب کنند و هیئت ورزش‌های همگانی نهاوند نیز موفق شده است در استان و کشور مقام‌های خوبی کسب کند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه‌ها

فقط تجهیز باشگاه های فوتبال.فوتبال.فوتبال. چون فوتبال فرهنگ است.سیاست است.اجتماع است.ورزش است.پول وثروت است.اعتبار است.فوتبال همه چیز است.

دیدگاه شما