تازه های سایت

کد مطلب: 29726
5. اسفند 1395 - 12:55
فرمانده نیروی انتظامی نهاوند گفت: نیروی انتظامی در حال بررسی موضوع اسیدپاشی امروز در نهاوند و شناسایی عوامل این حادثه است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ منصور ملکی با تشریح جزئیات حادثه اسیدپاشی امروز در نهاوند گفت: عوامل انتظامی در حال تهیه گزارش کامل این حادثه هستند.

وی اظهار داشت: ماجرا ازاین‌قرار است که صبح امروز خانمی به یکی از آرایشگاه‌های زنانه نهاوند واقع در خیابان آزادگان مراجعه می‌کند و به‌صورت خانمی با هویت س. ق ۲۶ ساله اسید می‌پاشد و از محل متواری می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند بابیان اینکه عوامل این نیرو در سطح شهر پیگیر این موضوع هستند، افزود: عوامل انتظامی در حال شناسایی هویت عامل اسیدپاش و کسی که مورد اسیدپاشی قرارگرفته هستند.

وی عنوان کرد: هنوز گزارش این حادثه کامل نشده است و به در صورت تکمیل گزارش در اختیار اصحاب رسانه قرار می‌گیرد.

ملکی بیان داشت: این پرونده به‌صورت ویژه توسط مقامات قضایی و ۴ تیم پلیس در حال بررسی تحقیق است.

وی گفت: حال مصدوم این حادثه مناسب نیست.

طبق گفته مدیر بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان نهاوند خانم حادثه‌دیده این اسیدپاشی از ناحیه صورت مصدوم شده و به همدان اعزام‌شده است.

فرمانده انتظامی نهاوند از دستگیری خانمی که اقدام به اسید پاشی کرده بود خبر داد و گفت: متهم توسط عوامل انتظامی دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه‌ها

مدیر بهداشت نهاوند/ نهاوند 3تا بیمارستان دارد.چرا برای جراحی و معالجه یک بیمارباید 200 کیلومتر تا همدان برود.برای اینکه بگید کار برای نهاوند می کنیم.بیمارستان ها را که مثل درمانگاه هستند نسازید یک بیمارستان فوق تخصصی بسازید.این برای چندمین بار است بیماران نهاوند به شهرهای دیگر می روند.

دیدگاه شما