تازه های سایت

کد مطلب: 29680
1. اسفند 1395 - 23:41
علی کریمی در اینستاگرام خود از وضعیت رسیدگی به بحران خوزستان شدیدا گلایه کرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از سرویس سیاست مشرق - هوای بد و قطع آب و برق این روزهای استان خوزستان که زندگی مردم این خطه از کشورمان مختل کرده، باعث شده است تا چهره‌های شناخته شده با انتقاد از دولت و ابراز همدردی با مردم  نسبت به این بحران واکنش نشان دهند.

 
در ادامه به چند واکنش شاخص در این مورد اشاره می‌کنیم: 
 
محمد بحرانی، صداپیشه جناب خان خبر بدی را درباره یک کودک اهوازی و  شهر اهواز در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.
 
 
 
گردوخاک علی کریمی در اینستاگرام؛ خانم ابتکار استعفا بده و خیانت نکن!/ 
 
 
عليرام نورايى بازیگر سینما با انتشار عکس خود در کنار  مهدى امينى خواه دیگر بازیگر سینما و تلویزیون در اهواز در صفحه شخصی خود نوشت: هم وطنم هوا ندارد.
 
گردوخاک علی کریمی در اینستاگرام؛ خانم ابتکار استعفا بده و خیانت نکن!/
 
 
 محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در صفحه اینستاگرام خود نوشت: شرایط خوزستان و فارس به گونه ای است که دولت باید جلسه خود را به جای تهران در اهواز و شیراز بگذارد و در وضعیت سیل و آلودگی و کمبود آب و برق و خسارتی که به مردم وارد شده است، مردم خوزستان بیش از یک ماه است که با صبر و بردباری در انتظار رسیدگی جدی دولت به مشکلات خود هستند. بدون حضور هیئت دولت و آقای رئیس جمهور در محل، مشکلات مردم قابل اصلاح فوری نیست. مردم از نظر روحی نیاز به آرامش و اطمینان دارند. با حضور هیئت دولت در آنجا احساس خاطر جمعی پیدا می‌کنند.
 
گردوخاک علی کریمی در اینستاگرام؛ خانم ابتکار خدمت نمی‌کنی خیانت نکن!/ 
 
 
 
 
احمدرضا عابدزاده دروازه بان اسبق تیم ملی کشورمان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش درباره حال و روز خوزستانی‌ها نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.
 
گردوخاک علی کریمی در اینستاگرام؛ خانم ابتکار استعفا بده و خیانت نکن!/ 
 
 
علیرضا قزوه شاعر ارزشی کشورمان در صفحه اینستاگرام خود با انتشار این عکس نوشت:
 
 گردوخاک علی کریمی در اینستاگرام؛ خانم ابتکار استعفا بده و خیانت نکن!/
حالش خراب بود ولي آمد
نجومي بگير نبود
محافظ نداشت
تازه بايد زحمت حمل كپسول اكسيژنش را هم خودش مي كشيد
آمده بود براي حفظ نظام
در روزگاري كه نجومي بگيران ذخيره نظام شده بودند
در روزگاري كه آقازاده ها جيم شده بودند
به ويلاهاي شمالي شان
آمد و با مظلوميتش خيلي ها را رسوا كرد
هرچند آدم هاي ريز و ريزگردها اين مرواريدهاي درشت و اين الماس هاي اصل را نديدند
ما كه ديديم
ما كه اين مردان بي ادعا را مي شناسيم 
 
علی کریمی جادوگر فوتبال ایران خطاب به حسن روحانی در اینستاگرام رئیس‌جمهور نوشت:‌ دکتر روحانی کاش ابتکارتون برای حفظ ظاهر هم شده با گذاشتن یک کامنت با مردم خوزستان همدردی می کردند. کار دیگه‌ای که انتظار نمی‌ره !!!! کاش از کسایی استفاده کنید که دلسوز باشن. خیلی زود دیر میشه دکتر. بزارید مردمی که به شما رای دادن بابت رایشون سرخورده نشن. یه تجدید نظر روی افرادتون بکنید. کار را دست کاردان بسپارید. حتما لطفا.
 
 
 
 
 گردوخاک علی کریمی در اینستاگرام؛ خانم ابتکار استعفا بده و خیانت نکن!/
 
علی کریمی در پست اینستاگرام خود نیز خطاب به رئیس سازمان محیط زیست نوشت: خانم ابتکار این مطلب دکتر شریعتی رو خوندی جایی!! اگر نمیتوانی خدمت کنی برو خیانت نکنی!!؟؟
 
گردوخاک علی کریمی در اینستاگرام؛ خانم ابتکار استعفا بده و خیانت نکن!/

 

 

گردوخاک علی کریمی در اینستاگرام؛ خانم ابتکار خدمت نمی‌کنی خیانت نکن!/چاوشی:شرمساری‌ خوزستان برای کیست؟/ رضایی: دولت جلسه خود را در خوزستان بگذاردمحسن چاوشی خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ در صفحه شخصی خود در فضای مجازی برای خوزستان و مشکلاتی که برای این دیار پیش آمده‌است دست به قلم شد. او در صفحه شخصی‌اش نوشت: ‌

«بحث و موضوع خوزستان، آنقدر تکراری شده و آلوده به اغراض مختلف سیاسی و... که آدم نمی‌داند واقعا چه بگوید. خوزستان اما یک مساله سیاسی نیست. یک مساله انسانی است و انسان را مدام نمی‌شود با سیاست و جناح‌بازی‌های مغرضانه فدا کرد. حال خوزستان خوب نیست. یکی از غنی‌ترین استان‌های کشور، اینطور باشد شرمساری‌اش برای کیست؟  با مقصرجلوه دادن این یا آن دردی از تن خوزستان رنجور و مهجور، مظلوم و سربلند اما مغرور کم می‌شود؟ نه. حرف بزنیم، می‌شود شوآف. حرف نزنیم، می‌گویند سکوت کرده مصلحت اندیش است.

من درد می‌کشم از درد خوزستان. از درد هرکجای ایران. هر زمان. هر وقت. هر جا. هر گوشه‌ای از این وطن که دردش بیاید، یک گوشه از وجود من می‌لرزد... این هوا و این نارسایی‌ها حق هیچ کدام از مردمان این سرزمین نیست. گاهی وقت‌ها فکر می‌کنم هر مساله‌ای در این کشور، فقط سوژه‌ای برای صفحه‌های مجازی شده و تیترهای اول روزنامه‌ها و... ولی آن‌ها که در خوزستان زندگی می‌کنند می‌دانند که دیده شدنِ درد خوب است، اما از آن بهتر درمان کردن، یا حداقل تلاش برای درمان کردن است. این کاری است که باید شود.

مطرح کردن دردها کار اشتباهی نیست. درست است. اما کافی نیست. خوزستان و مردمش به گردن این کشور و مردمانش حق دارند. این را هزار بار گفتم. اما در این سال‌ها چه کردیم برای این خاک و مردمانش که.... خوزستان به ما نیاز ندارد آنقدر که ما به خوزستان نیاز داریم. ما بیشتر از خوزستان به خوزستان نیاز داریم. اگر حرف نمی‌زنم از مصلحت‌اندیشی نیست، از تکرار و بی‌نتیجه ماندن حرف، عاجزم.»

 
بهاره کیان‌افشار، بازیگر زن سینمای ایران نیز اینگونه با مردم اهواز همدردی کرد:‌
 
 

گردوخاک علی کریمی در اینستاگرام؛ خانم ابتکار خدمت نمی‌کنی خیانت نکن!/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما