تازه های سایت

کد مطلب: 29573
23. بهمن 1395 - 15:29
امام جمعه نهاوند گفت: حاج میرزامحمد سلگی، راوی کتاب آب هرگز نمی‌میرد که اخیرا این کتاب مورد تقریظ مقام معظم رهبری قرار گرفت شهید زنده نهاوند است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی‌نیا در یادواره 58 شهید ورزشکار نهاوند که در محل سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) نهاوند و با حضور مدیرکل دفتر نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان و معاون وزیر ورزش و جوانان برگزار شد اظهار داشت: سردار مهدی ظفری و حاج میرزامحمد سلگی از شهدای زنده نهاوند هستند که وظایفشان را شناختند و خوب به آن عمل کردند.

وی بیان کرد: فرزندان شهرستان نهاوند انصافا در همه دوران‌های انقلاب اسلامی چه قبل و چه بعد از پیروزی انقلاب خوب درخشیدند و شاهد این قضیه نیز شهدای انقلابی گروه ابوذر، 850 شهید گرانقدر دوران دفاع مقدس، شهدای آموزش و پرورش، شهدای روحانی و شهدای ورزشکار شهرستان نهاوند هستند.

امام جمعه نهاوند تصریح کرد: گروه انقلابی ابوذر در آن شرایط خفقان و ستم رژیم طاغوت تشخیص دادند که باید با طاغوت مبارزه کنند و در واقع آنها در آن شرایط به وظیفه‌شان عمل کردند و هزینه‌اش را که فدا کردن جان‌شان بود را دادند.

مغیثی‌نیا افزود: فرزندان شهرستان نهاوند در دوران بعد از انقلاب در جبه‌های دفاع مقدس و حمایت از جبهه‌ها نیز خوش درخشیدند و سربلند بیرون آمدند و بعد از جنگ نیز حضور فرزندان نهاوند را در همه عرصه‌های انقلاب ملموس می‌بینیم.

وی عنوان کرد: افراد گرانقدری مانند سردار مهدی ظفری و حاج میرزا محمد سلگی نیز شهدای زنده شهرستان نهاوند و نمونه‌ای از کسانی هستند که وظایف‌شان را شناختند و به خوبی به وظایف‌شان عمل کردند.

مغیثی نیا بیان کرد: باید به شهرستان نهاوند تبریک گفت به خاطر وجود این فرزندانش و قطعا نسل این شهداء در شهرستان ادامه دارند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما