تازه های سایت

کد مطلب: 29572
23. بهمن 1395 - 8:16
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی:
نهاوند از حداقل امکانات و زیرساخت‌ها در همه زمینه‌ها محروم است
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان نهاوند از حداقل امکانات و زیرساخت‌ها در همه زمینه‌ها خصوصا در بخش ورزش محروم است و در این زمینه به کمک وحمایت مسئولان نیاز داریم.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام نیا در جلسه شورای اداری نهاوند که با حضور معاونت ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و مسئولان نهاوند در سالن جلسات فرمانداری نهاوند برگزار شد گفت: شهرستان نهاوند در همه صحنه‌های انقلاب قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسیار تأثیرگذاری داشته است ولی متأسفانه به جایگاه واقعی خودش نرسیده است.

وی تصریح کرد: متأسفانه شهرستان نهاوند جایگاه خوبی در سطح استان ندارد و البته این مشکل مربوط به سالهای اخیر نیست بلکه از ابتدای پیروزی انقلاب این مشکل وجود داشته و همچنان استمرار دارد و جایگاه شهرستان نهاوند در استان تنزل داشته است و از مصادیق این مهم تنزل جایگاه ورزش نهاوند است.

بهرام‌نیا عنوان کرد: شهرستان نهاوند از حداقل امکانات و زیرساخت‌ها خصوصا امکانات ورزشی محروم مانده است و امیدواریم با مساعدت همه مسئولان و همچنین وزیر ورزش این مشکلات حل شود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در حال حاضر پروژه‌های ورزشی در شهرستان نهاوند مانند ساخت سالن باستانی روستای دهفول، مجتمع ورزشی بانوان در حال اجرا هستند ولی پروژه استخر سرپوشیده در شهرستان بر روی زمین مانده است در حالی که این پروژه نیاز همه گروه‌های سنی شهرستان را مرتفع می‌کند که امیدواریم با مساعدت وزیر ورزش این پروژه عملیاتی و تأمین اعتبار شود.

بهرام‌نیا افزود: سالن ورزشی روستای قلعه‌قباد نیز از پروژه‌های روی زمین مانده شهرستان است که حدود ۹ سال پیش این پروژه کلنگ‌زنی شده است ولی هنوز به اتمام نرسیده است.

وی تاکید کرد: امیدواریم وزیر و وزارت ورزش و جوانان توجه ویژه‌ای به ورزش و پروژه‌های ورزشی  شهرستان نهاوند داشته باشند و همچنین اعتبار ویژه‌ای برای همه هئیت‌های ورزشی شهرستان نهاوند در نظر بگیرند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما