تازه های سایت

کد مطلب: 29567
22. بهمن 1395 - 14:15
نماینده مردم نهاوند در مراسم راهپیمایی 22 بهمن:
مردم با حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ تهدیدات دشمنان را دادند
نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی با حضور باشکوه و گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن امسال جواب تهدیدهای دشمنان انقلاب اسلامی را دادند و نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب کردند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام نیا در جمع مردم حاضر در راهپیمایی 22 بهمن شهرستان نهاوند در مصلا این شهر گفت: امروز برای انقلاب اسلامی روز بزرگی بود و مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر نشان دادند که پای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

وی اظهار داشت: مردم بار دیگر نشان دادند که هیچ قدرتی در دنیا نمی‌تواند مردم را از انقلاب اسلامی جدا کند و با حضور خود بار دیگر نقشه‌های دشمنان ایران اسلامی را نقش بر آب کردند.

نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی افزود: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی امسال یک پیام مهم برای دشمنان انقلاب اسلامی داشت و به آن‌ها ثابت کرد که مردم ایران از هیچ تهدیدی هراس ندارند و جواب تهدیدات را با حضور درصحنه پاسخ می‌دهند.

 

http://garoo.ir/sites/default/files/fullimages/1395/11/22/photo_2017-02-10_13-42-26.jpg

 

وی بیان داشت: مردم شهید پرور و ولایتمدار نهاوند نیز هم‌زمان با سراسر کشور با حضور باشکوه خود به همگان نشان دادند که به عهد و پیمانی که با امام و شهدا بسته‌اند پایبندند و به فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند.

بهرام نیا گفت: در رژیم ستم‌شاهی کشور ما به‌عنوان کشوری که تحت نفوذ آمریکا و قدرت‌های استکباری بود در همه‌چیز وابسته بود ولی به برکت انقلاب اسلامی و رهبری‌های حکیمانه امام خمینی (ره) و پس از ایشان با هدایت‌های مدبرانه رهبر معظم انقلاب پیشرفت‌های زیادی در عرصه‌های مختلف داشته‌ایم.

وی عنوان کرد: امروز ایران اسلامی به‌عنوان یک کشور قدرتمند در معادلات جهانی به‌حساب می‌آید که این عزت و اقتدار به برکت انقلاب اسلامی و خون مطهر شهدا به‌دست‌آمده است.

نماینده نهاوند در مجلس افزود: کشور ما به‌جایی رسیده است که هیچ کشور در دنیا نمی‌تواند به مرزهای ما تعرض کند و مردم همیشه درصحنه پاسخ هر تهدیدی را به محکمی می‌دهند.

 

http://garoo.ir/sites/default/files/fullimages/1395/11/22/hsnbhrmny.jpg

 

بهرام نیا گفت: شهرستان نهاوند به‌عنوان یکی از مناطقی است که در سال‌های اوج خفقان ستم‌شاهی باافتخار شهدای گروه ابوذر را درراه پیروزی انقلاب اسلامی تقدیم کرد.

وی بیان داشت: این شهرستان پرافتخار اولین شهری در کشور بود که مجسمه شاه را به زیر کشید و برای همیشه نام خود را در تاریخ ثبت کرد.

نماینده نهاوند در مجلس در پایان گفت: حضور باشکوه مردم مومن شهرستان نهاوند در راهپیمایی امروز بار دیگر ولایتمداری، دشمن‌شناسی و بصیرت مردم نهاوند را به رخ همگان کشید.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما