تازه های سایت

کد مطلب: 29497
16. بهمن 1395 - 10:16
فرمانده سپاه نهاوند از اعزام کاروان 352 نفری دانش‌آموزان نهاوندی به مناطق عملیاتی جنوب کشور به مناسبت دهه فجر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ کامران کریمی در حاشیه اعزام این دانش آموزان گفت: در ادامه اعزام‌های دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس، پنجمین کاروان راهیان نور دانش آموزان از نهاوند به این مناطق اعزام شد.

وی اظهار داشت: در طول سال جاری اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی در غالب کاروان‌های دختران و پسران در چندین نوبت به مناطق مختلف جنگی کشور اعزام‌شده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: این کاروان متشکل از 352 نفر از دانش‌آموزان پسر است که در قالب 7 دستگاه اتوبوس از محل سپاه شهرستان نهاوند به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی گفت: از شهر نهاوند 2 اتوبوس، بخش خزل 3 و بخش گیان و زرین‌دشت هرکدام یک اتوبوس به این مناطق اعزام می‌شود.

کریمی اظهار داشت: این دانش آموزان به مدت 4 روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور مانند شلمچه، هویزه، معراج الشهدای اهواز و منطقه عملیاتی فتح المبین بازدید کرده و با رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس آشنا خواهند شد.

وی عنوان کرد: اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب کشور در قابل اردوی راهیان نور یکی از موضوعات فرهنگی بسیار تأثیرگذاری است که باعث می‌شود نسل جوان جامعه بافرهنگ ایثار و شهادت از نزدیک آشنا شوند.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: با توجه به تهاجم نرم و فرهنگی دشمن بر ضد نسل جوان جامعه، آشنا کردن آن‌ها بافرهنگ شهادت می‌تواند این جوانان را در مقابل خطرات جنگ نرم مصون بدارد.

 

http://garoo.ir/sites/default/files/fullimages/1395/11/16/01.jpg

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما