تازه های سایت

کد مطلب: 29465
13. بهمن 1395 - 12:31
به مناسبت دهه مبارک فجر و با حضور مسئولان استانی و محلی نمایشگاه عکس نگاه برتر با ارائه 50 اثر از عکاسان حرفه‌ای شهرستان نهاوند گشایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری گرو، در دومین روز از دهه مبارک فجر با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان و فرماندار نهاوند نمایشگاه عکس " نگاه برتر در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرستان نهاوند واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان شروع به کارکرد.

حمیدوند فرماندار نهاوند در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: شهرستان نهاوند به دلیل داشتن سراب‌ها و مناطق تفریحی فراوان و همچنین سابقه تاریخی غنی زمینه مناسبی برای خلق آثار هنرمندان دارد.

وی اظهار داشت: این زمینه مناسب وزندگی کردن اقوام با گویش‌های مختلف در کنار هم و با داشتن آداب‌ورسوم جالب، باعث شده است عکاسان و هنرمندان برای ثبت این لحظات دست‌به‌کار شوند و آثار ماندگاری را خلق کنند.

 

 

فرماندار نهاوند افزود: امروز شاهد تصاویر خارق‌العاده‌ای در این نمایشگاه هستیم که ممکن است هرکدام از ما هرروز چندین مرتبه از کنارشان عبور کرده باشیم بدون اینکه آن‌ها را دیده باشیم.

وی اظهار کرد: به تصویر کشیدن زیبایی‌ها در قاب عکس فقط از دست هنرمندانی خوش‌ذوق و باسلیقه برمی‌آید که جای تشکر و قدردانی از آن‌ها را دارد.

محمود مصباح مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند نیز در این مراسم گفت: نمایشگاه عکس " نگاه برتر " شامل 60 اثر برگزیده از 7 نفر از عکاسان برتر شهرستان نهاوند آقایان بهروز بحیرایی، دکتر رضا احسانی، یوسف خویشوند، محسن سلگی، ذبیح اله حسنوند، امیر اسحاقی و خانم زهرا زهیری در اندازه 70*50 بوده که به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر و به‌منظور سهیم شده هنرمندان عکاس نهاوندی در این جشن ملی برپاشده است.

 

1153177

 

 این نمایشگاه با همکاری انجمن سینمای جوان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون بسیج هنرمندان نهاوند از تاریخ 13 بهمن‌ماه به مدت 9 روز صبح‌ها از ساعت 9 الی 12 و عصرها از ساعت 15 الی 19 در محل دائمی نمایشگاه هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند آماده بازدید علاقه‌مندان و هنردوستان است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما