تازه های سایت

کد مطلب: 29463
13. بهمن 1395 - 8:22
فرمانده سپاه نهاوند گفت: به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی 2 سالن ورزشی توسط سپاه شهرستان نهاوند به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ کامران کریمی در نشست خبری با خبرنگاران نهاوند گفت: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) مهمترین حادثه سال های معاصر بود و معادلات استکبار جهانی را بر هم زد.

وی اظهار داشت: حضرت امام(ره) با ایمان و ایستادگی اش به همه ما درس آزادگی و مبارزه با ظلم آموخت و راهی روشن را در مقابل همه ما قرار داد و به پشتوانه مردم مومن ایران اسلامی، انقلاب را به پیروزی رساند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: به رسم هر ساله برنامه های بسیار خوب و مناسبی برای گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تدارک دیده شده است که همه ی آنها باحضور مسئولین و آحاد مردم برگزار خواهند شد.

وی بیان داشت: در این دهه بیش از 160 برنامه فرهنگی،سیاسی، اجتماعی، بصیرت افزایی و ورزشی توسط سپاه ناحیه نهاوند برگزار می شود که در سطح همه پایگاه ها و حوزه های بسیج این برنامه ها انجام می شود.

کریمی گفت: دیدار با خانواده شهدا و مبارزان دوران انقلاب اسلامی، عطر افشانی گلزار شهدا، ویزیت رایگان مردم در مناطق محروم، برپایی چندین ایستگاه صلواتی، بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی از جمله این برنامه ها است.

وی با اشاره به سایر برنامه های اجرا شده در این دهه، اظهار داشت: حضور گسترده بسیجیان در قالب حلقه های صالحین در میعادگاه های نماز جمعه در شهرهای نهاوند، گیان و فیروزان و سخنرانی سپاه در قبل از خطبه های نماز جمعه از یگر برنامه های این هفته است.

فرمانده سپاه نهاوند بیان کرد: یکی از برنامه های این دهه بهره برداری از 2 سالن ورزشی از محل اعتبارات داخلی سپاه است که توسط مسئولان به بهره برداری می رسد.

وی افزود: توجه ویژه مجموعه بسیج به موضوع اقتصاد مقاومتی است؛ به همین دلیل برای تحقق اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب، سپاه نهاوند امسال مبلغ ۳میلیارد تومان به جوانان جویای کار تسهیلات ارائه کرده و برای ۲۷۰نفر اشتغال ایجاد شده است که با حضور مسئولان از این طرح ها بازدید می شود.

کریمی گفت: یادواره های شهدا نیز در این دهه در نقاط مختلف نهاوند برگزار می شود و فرهنگ ایثار و شهادت را در سطح جامعه گسترش می یابد.

فرمانده سپاه نهاوند با اشاره به برپایی اردوهای راهیان نور در طول این دهه اظهار داشت: کاروان 352 نفری از دانش آموزان پسر شهرستان نهاوند در روزهای آینده در قالب 8 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.

وی در پایان گفت: پایان بخش برنامه های دهه فجر امسال در شهرستان نهاوند حضور گسترده بسیجیان و ملت قهرمان ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما