تازه های سایت

کد مطلب: 29462
13. بهمن 1395 - 8:18
مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر 37 پروژه بااعتباری بالغ‌بر 15 میلیارد تومان در بخش بهداشت و درمان شهرستان نهاوند افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

مومنعلی دارابی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: مسئولان و پرسنل شبکه بهداشت نهاوند می‌بایست با برنامه‌ریزی لازم، مراسم‌های دهه فجر امسال را نسبت به سال‌های گذشته باشکوه هرچه بیشتر برگزار کنند.

وی با اشاره به‌ضرورت بیان دستاوردهای به‌دست‌آمده در سال‌های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و رهبری عالمانه امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری، اظهار داشت: همواره ازجمله برنامه‌های مدنظر برای اجرا در طول ایام‌الله دهه فجر، آئین‌های افتتاح، بهره‌برداری و کلنگ زنی پروژه‌های مختلف دستگاه‌های اجرائی است که نشانه‌ای از پویایی و تکامل مسیر خدمات‌رسانی به مردم عزیز است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند افزود: در دهه فجر امسال با افتتاح، بهره‌برداری و کلنگ زنی 37 پروژه بااعتباری بالغ‌بر 150 میلیارد و 160 میلیون ریال خدمات بسیار خوبی به شهروندان در بخش بهداشت و درمان ارائه می‌شود.

وی اظهار داشت: قطعاً اتمام این پروژه‌ها، باعث ایجاد تحولاتی شگرف در حوزه‌های مختلف بهداشت، درمان، آموزش شهرستان خواهد شد.

دارابی در ادامه به تشریح برخی از این پروژه پرداخت و گفت: در طول این دهه 11 خانه بهداشت روستایی و 9 مرکز جامع خدمات سلامت خانواده شهری و روستایی و یک پایگاه سلامت به بهره‌برداری می‌رسد

وی ادامه داد: همچنین مرکز آموزش بهورزی، دیوارکشی و گازکشی خانه‌های بهداشت و مراکز جامع سلامت شهرستان که از اقدامات طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت می‌باشند کلنگ زنی و افتتاح می‌شوند و زمین ستاد شبکه در دهه فجر امسال کلنگ زنی می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند افزود: از دیگر پروژه‌های قابل‌افتتاح در این ایام که در راستای ارتقا کیفیت هتلینگ بیمارستان‌ها است می‌توان به ساماندهی و ارتقا وضعیت 2 بخش بیمارستانی و 4 ساختمان اداری و رفاهی بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان اشاره کرد که تجهیز، بهسازی و نوسازی شده‌اند.

دارابی افزود: بازسازی نیمه دوم بخش بعد از زایمان، بخش سونوگرافی، بخش تریاژ اورژانس و مامایی، بازسازی و تجهیز خوابگاه پرستاری از دیگر طرح‌های ارتقا هتلینگ مجموعه بهداشت و درمان نهاوند است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه‌ها

همشون یک پروژه درست حسابی نمی ارزند.احداث دانشگاه علوم پزشکی نهاوند تمام این مشکلات را حل میکند.

دیدگاه شما