تازه های سایت

کد مطلب: 29449
12. بهمن 1395 - 14:44
فرمانده نیروی انتظامی نهاوند گفت: 24 تن برنج خارجی قاچاق به ارزش 114 میلیون تومان از یک دستگاه کامیون کشف و در این زمینه یک نفر تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ منصور ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: مأموران انتظامی شهرستان نهاوند موفق شدند در حین گشت زنی کامیونی را که حاوی 24 تن برنج خارجی قاچاق بود متوقف کنند.

وی اظهار داشت: پس از بررسی این خودرو توسط مأموران، مشخص شد که محمولهٔ برنج قاچاق بدون هیچ‌گونه مدارک گمرکی در این کامیون قرار دارد.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند افزود: ارزش تقریبی این محموله 114 میلیون تومان است و کامیون حاوی این محموله نیز توقیف شد.

وی عنوان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و برای انجام مراحل دیگر پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

ملکی گفت: مأموران انتظامی نهاوند با هوشیاری و دقت کامل، عرصه را برای متخلفان و قاچاقچیان ناامن کرده‌اند و مردم نیز می‌توانند هرگونه مورد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند افزود: در ماه گذشته نیز با هوشیاری عوامل انتظامی محموله 15 تنی برنج قاچاق که قصد تخلیه بار دریکی از انبارهای نهاوند را داشت توقیف شد.

وی بیان داشت: پس از توقیف این محموله  ماموران با هماهنگی دستگاه قضایی محل این انبار را بازرسی کردند که در این بازرسی‌ها نیز ۷ تن و ۲۰۰ کیلوگرم برنج قاچاق کشف شد و جمع محموله را به 22 تن رساند که ارزشی حدود 110 میلیون تومان داشت.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما