تازه های سایت

کد مطلب: 29446
12. بهمن 1395 - 13:56
شهردار نهاوند از آمادگی کامل شهرداری برای برگزاری جشن‌های سالروز پیروزی انقلاب و آذین‌بندی خیابانی دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، امیررضا یوسفیان در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: با استفاده از تمام توان شهری در راستای برگزاری گسترده و مطلوب جشن‌های دهه فجر شرایط را برای افزایش نشاط اجتماعی فراهم می‌کنیم.

وی برنامه‌های این شهرداری را در ایام‌الله دهه مبارک فجر دیدار با امام‌جمعه شهرستان تشکیل جلسه با اعضای زیرمجموعه کمیته فضاسازی، پخش سرودهای انقلابی در سطح شهر، برپایی نمایشگاه عکس، برپایی ایستگاه نقاشی، برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی در شهرداری، برگزاری مراسم جشن انقلاب در اداره، تجلیل از ایثارگران و برگزاری مسابقات ورزشی در سطح اداره عنوان کرد.

شهردار نهادن افزود: دیدار با مردم در مساجد، اهدا بسته‌های فرهنگی به مساجد، حضور گسترده در راهپیمایی، همکاری با سایر کمیته‌های شهرستان در برگزاری مراسم، نصب بنر در سطح شهر و فضاسازی متناسب با ایام‌الله مبارک دهه فجر، استفاده از بیانات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در سربرگ نامه‌های اداری، ارسال پیامک برگزاری مسابقه فوتسال دوقلوها را از دیگر برنامه‌های شهرداری نهاوند در ده فجر عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه ستاد دهه فجر از کمیته‌های مختلفی تشکیل‌شده که در ابعاد متفاوتی جشن‌های ۱۰ روز دهه فجر را به نحو احسن برگزار می‌کنند، بیان داشت: ایام‌الله دهه فجر بهترین فرصت برای آشنایی نسل جوان با رویدادهای انقلاب اسلامی است و لذا مردم محوری، مهم‌ترین ویژگی مراسم دهه فجر باید مردم محوری بودن برنامه‌ها و دخالت آنان در برنامه‌ها باشد.

یوسفیان با تأکید بر برگزاری مردمی جشن‌های دهه فجر گفت: این انقلاب به دست مردم به این جایگاه رسیده و لذا مردم هم باید در جشن‌های انقلاب حضور فعال و پررنگ داشته باشند.

شهردار نهاوند بابیان اینکه شهرداری نهاوند تمام ظرفیت‌های لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر به کار خواهد گرفت، اظهار داشت: آذین‌بندی کوچه‌ها و معابر توسط هیئت‌ها و اهالی خیابان‌های مختلف ازجمله برنامه‌های پیشنهادی است که با استقبال مردم نیز مواجه می‌شود.

وی بابیان اینکه آذین‌بندی‌ها باید نماد جشن انقلاب و پیروزی ارزشمند نظام ما در دهه فجر باشد و به‌نوعی شورونشاط در جامعه فراهم کند، تصریح کرد: در ایام‌الله دهه فجر انجام هرگونه تبلیغات محیطی در خصوص دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی رایگان است و شهرداری نیز نسبت به آذین‌بندی، نصب پرچم، نورپردازی و ایجاد فضایی مناسب با دهه فجر و جشن انقلاب، همکاری همه‌جانبه خواهد داشت.

یوسفیان در پایان با اشاره به حضور فعال خبرنگاران رسانه‌ها در برنامه‌های دهه مبارک فجر، بیان داشت: خبرنگاران با حضور فعال و پویای خود، ضمن اطلاع‌رسانی مناسب و گسترده اخبار، در ایجاد فضاسازی تبلیغاتی و رسانه‌ای فجر انقلاب و انتشار موج امیدآفرینی، شورونشاط بخشیدن به مراسم و ایجاد شورونشاط در جامعه فعال‌تر از گذشته وارد شوند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه‌ها

آسفالت ،خط کشی و تعریض کوچه هاو خیابان ها را انجام دهید تشکر شهردار یوسفیان تلاشگر

دیدگاه شما