تازه های سایت

کد مطلب: 29430
11. بهمن 1395 - 9:50
فرمانده سپاه نهاوند گفت: یادواره شهدای گران‌قدر روستای فارسبان نهاوند با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین برقرار امام‌جمعه شهرستان ملایر روز چهارشنبه در مسجد این روستا برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ کامران کریمی در گفت‌وگو با خبرنگاران نهاوند گفت: با توجه به تهاجم همه‌جانبه دشمن بر ضد ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و هدف قرار دادن عقاید نسل جوان جامعه، ضرورت برگزاری یادواره‌های شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان بیش‌ازپیش احساس می‌شود.

وی اظهار داشت: باید همگی با زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و عمل به وصایای این عزیزان راه انقلاب اسلامی را باقدرت ادامه دهیم و همان‌طور که شهدا بسیار سفارش کرده‌اند گوش‌به‌فرمان ولی‌فقیه باشیم.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: جنگ نرم و عقیدتی که دشمن بر ضد نسل جوان ما به راه انداخته را باید با پیوند دادن جوانان بافرهنگ ایثار و شهادت و الگو قرار دادن سیره عملی و اخلاقی شهدا، بتوانیم خنثی کنیم.

وی اظهار داشت: دهه مبارک فجر و ایام پیروزی انقلاب اسلامی فرصت بسیار مناسبی برای برگزاری یادواره شهدا است و به همین دلیل در این روزها چندین یادواره شهدا در نهاوند برگزار می‌شود.

کریمی گفت: یادواره شهدای سرافراز روستای فارسبان نهاوند روز چهارشنبه هفته جاری با حضور مردم و مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: این مراسم رأس ساعت 14 با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین برقراری امام‌جمعه شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: امروز وظیفه همه اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب و زنده نگه‌داشتن یاد شهدایی است که با نثار جان خود اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک این سرزمین به دست دشمن بیفتد.

وی گفت: حضور در یادواره شهدا کمترین کاری است که ما می‌توانیم در قبال رشادت‌ها و ایثارگری‌های این عزیزان داشته باشیم و امیدواریم مردم در این مراسم حضور پرشوری داشته باشند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما