تازه های سایت

کد مطلب: 29415
10. بهمن 1395 - 8:49
فرماندار نهاوند با ابراز ناراحتی از اینکه تا کنون المانی از شهدای انقلابی ابوذر در نهاوند نصب نشده، گفت: برخی از اعضای شورای شهر نهاوند با کارشکنی در جانمایی و نصب یادمان گروه انقلابی ابوذر خود را در مقابل خانواده شهداء قرار داده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، کریم حمیدوند در ستاد تسهیلات خدمات سفر که در محل فرمانداری شهرستان  نهاوند برگزار شد، اظهار داشت: این شهرستان با این همه قدمت و سابقه ایثارگری که در دوران قبل و بعد از انقلاب دارد اما متأسفانه نماد و یادمانی که شایسته ایثارگرانی مثل گروه انقلابی ابوذر باشد در شهرستان نصب نشده است.

وی با ابراز نارضایتی از عدم نصب المان شهدای گروه ابوذر تصریح کرد: پس از گذشت سال‌ها از شهادت گروه انقلابی ابوذر متأسفانه تاکنون یادمانی که نشانی از این شهداء داشته باشد در شهرستان نهاوند نصب نشده است.

حمیدوند افزود: سال گذشته برای یادمان گروه انقلابی ابوذر ۳۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافت که این میزان اعتبار مبلغ کمی بود و امسال نیز ۱۸۰ میلیون تومان اعتبار برای این یادمان اختصاص یافته اما متأسفانه تا کنون نصب این یادمان عملیاتی و اجرایی نشده است.

وی عنوان کرد: این اعتبار را دولت تأمین می‌کند و بودجه آن از جیب اعضای شورای شهر در نمی‌آید ولی برخی از اعضای شورا با کارشکنی در جانمایی و نصب این یادمان خود را در مقابل خانواده شهداء قرار داده‌اند و این زیبنده اعضای شورای شهر نیست.

وی عنوان کرد: با در پیش بودن ایام نوروز و تعدد مسافران نوروزی و نیز با توجه به اینکه این یادمان قرار است در ورودی شهر نصب شود شهرداری و شورا نسبت به نصب این یادمان هر چه سریعتر اقدام کنند.

فرماندار نهاوند بیان کرد: ۱۰ کمیته برای خدمات رسانی بهتر به مسافران نوروزی در شهرستان تشکیل شده است و کمیته‌ها موظف هستند به طور متناوب جلسات فرعی تشکیل دهند تا در ایام نوروز هیچ مشکلی برای مسافران بروز نکند.

وی با بیان اینکه تعداد مسافران نوروزی به شهرستان نهاوند در ایام نوروز افزایش پیدا می‌کند، تاکید کرد: سال گذشته در بحث داروخانه و پزشک با کمبود پزشک کشیک مواجه شدیم که امسال این مسأله باید در دستور کار قرار بگیرد تا مشکل کمبود داروخانه فعال در این ایام و پزشک کشیک نیز حل شود.

حمیدوند افزود: شهرستان نهاوند دارای ظرفیت‌های گردشگری زیادی از جمله سراب‌ها و اماکن تاریخی است و با توجه به اهمیت سراب‌های شهرستان در بحث گردشگری ستاد تسهیلات سفر و دستگاه‌های مربوطه باید تمهیدات لازم را در این خصوص در نظر بگیرند.

وی تصریح کرد: اگر قرار است سرویس‌های بهداشتی این مراکز بازسازی و تعمیر شوند و یا بازارچه‌های محلی در این سراب‌ها احداث شود مسئولان مربوطه با هماهنگی نیروی انتظامی و دبیر ستاد سفرهای نوروزی از هم اکنون این برنامه‌ها را در اولویت قرار دهند.

فرماندار نهاوند به احداث فروشگاه صنایع دستی و سوغات نهاوند در ترمینال جدید خبر داد و گفت: با توجه به اینکه فضای خالی در این محل زیاد است و اکثر تردد مسافرین از این منطقه است امسال همزمان با ایام نوروز نمایشگاه صنایع دستی و سوغات نهاوند در این محل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما