تازه های سایت

کد مطلب: 29414
9. بهمن 1395 - 20:39
به علت برودت هوا و لغزندگی سطح معابر مدارس ابتدایی و مراکز پیش دبستانی نهاوند و بخش خزل در نوبت صبح و بعد از ظهر امروز یک شنبه تعطیل شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، اداره‌ی اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان همدان در اطلاعیه ای اعلام کرد به اطلاع هم استانی‌ها‌ی ارجمند،فرهنگیان شریف و دانش آموزان عزیز می‌رساند به علت بارش برف،برودت هوا و لغزندگی سطح جاده‌ها و معابر عمومی تمامی دوره های تحصیلی در نواحی ۱ و ۲همدان،بهار،لالجین،اسدآباد، تویسرکان، قلقلرود،  جوکار،رزن،قروه، سردرود، فامنین، قهاوند، کبودراهنگ و گل‌تپه یک شنبه در نوبت صبح تعطیل است.

در این اطلاعیه آمده است همچنین مراکز پیش دبستانی‌ و‌مدارس دوره‌ی ابتدایی در نهاوند، خزل،ملایر و سامن در نوبت صبح فردا یکشنبه دهم بهمن ماه  تعطیل اعلام می‌گردند.

****

همچنین در اطلاعیه ای که امروز یک شنبه منتشر شد اعلام شد مدارس ابتدایی و مراکز پیش دبستانی شهرستان نهاوند در نوبت بعد از ظهر امروز یک شنبه تعطیل شده است.

براساس اطلاعیه  اداره‌ی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان: به علت برودت هوا و لغزندگی سطح معابر عمومی، پیش دبستانی و مدارس ابتدایی  نواحی 1 و 2همدان، کبودراهنگ، نهاوند، خزل، فامنین، قروه و قهاوند و مدارس پیش دبستانی، ابتدایی و دوره اول متوسطه در رزن و تمامی دوره های تحصیلی در اسدآباد ، تویسرکان و جوکار در نوبت بعدازظهر امروز یکشنبه دهم بهمن ماه تعطیل است.

مدارس شهرستان نهاوند روز شنبه هم در دو نوبت صبح و بعد از ظهر هم تعطیل شده بودند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما