تازه های سایت

کد مطلب: 29380
7. بهمن 1395 - 7:37
فرماندار نهاوند گفت: در دهه فجر امسال 79 پروژه عمرانی، کشاورزی، بهداشتی و خدماتی بااعتباری بالغ‌بر 35 میلیارد تومان توسط مسئولان استانی و محلی کلنگ زنی و افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، کریم حمیدوند در پنجمین نشست خبری با خبرنگاران نهاوند گفت: دهه فجر فرصت مناسبی است تا خدمات نظام برای مردم بیان شود و مدم را نسبت به انقلاب دلگرم کنیم.

وی اظهار داشت: رژیم ستم‌شاهی با ایجاد رعب و وحشت و فضای ظلم و خفقان مردم را در رنج و عذاب قرار داده بود که این مشکلات باعث شد مردم با رهبری حضرت امام خمینی (ره) با انقلاب تاریخی خود در سال 57 برای همیشه ریشه ظلم و استبداد را بخشکانند.

فرماندار نهاوند افزود: با هدایت‌های امام خمینی (ره) و پس از ایشان با تدابیر رهبر معظم انقلاب دموکراسی و آزادی بیان در کشور ایجاد شد به‌طوری‌که همه سران نظام در جمهوری اسلامی بارأی مردم انتخاب می‌شوند و احزاب گوناگون به فعالیت می‌پردازند.

حمیدوند در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب گفت: مراسم‌های دهه مبارک فجر باید با همکاری و حضور مردم برگزار شود چون این مردم بودند که انقلاب را به پیروزی رساندند.

وی اظهار داشت: برای گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های خوبی توسط 26 کمیته برنامه‌ریزی‌شده است و این کمیته‌ها جلسات متعددی را برگزار کرده‌اند.

فرماندار نهاوند با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع در این ایام عنوان کرد: در طول دهه مبارک فجر بیش از 1000 عنوان برنامه در شهر و روستاهای نهاوند برگزار می‌شود.

وی گفت: ازجمله برنامه‌های شاخص اجرایی در این دهه می‌توان به دیدار اعضای شورای اداری با ائمه جمعه، به صدا درآوردن زنگ انقلاب در سطح مدارس شهرستان هم‌زمان با ساعت ورود حضرت امام خمینی (ره) به کشور، گل‌باران تمثال مبارک امام راحل و برگزاری جشن‌های انقلاب در سطح شهر، بخش‌ها و روستاها و درنهایت دعوت به حضور اقشار مختلف در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد.

حمیدوند با اشاره به افتتاح طرح‌های عمرانی در دهه مبارک فجر اظهار داشت: در طول ایام دهه فجر با حضور مسئولان استانی و محلی پروژه‌های مختلفی در شهرستان نهاوند افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شوند.

وی بیان داشت: تعداد 79 پروژه عمرانی، خدماتی، کشاورزی و سلامت در دهه فجر امسال در شهرستان نهاوند افتتاح و کلنگ زنی می‌شود که اعتبار این پروژه‌ها بالغ‌بر 35 میلیارد تومان خواهد بود.

فرماندار نهاوند ادامه داد: از مجموع این طرح‌ها 54 پروژه بااعتبار 3 میلیارد و 500 میلیون تومان افتتاح می‌شود و 25 پروژه نیز بااعتبار بیش از 31 میلیارد تومان کلنگ زنی خواهند شد.

حمیدوند عنوان کرد: دیدار با خانواده‌های شهدای انقلاب اسلامی، عطرافشانی گلزار مطهر شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، جشنواره‌های آشپزی و غذا، محافل انس با قرآن کریم، اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم و برگزاری نمایشگاه‌های عکس و فیلم از دیگر برنامه‌های برنامه‌ریزی‌شده برای دهه فجر است.

وی در پایان گفت: همچنین با حضور مسئولان استانی در دهه فجر امسال جشن اتمام گازرسانی به همه روستاهای نهاوند با گاز کشی به آخرین روستای نهاوند نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما