تازه های سایت

کد مطلب: 29348
5. بهمن 1395 - 14:18
امام جمعه و رئیس بنیاد شهید نهاوند با مادر سردار شهید ابروزن و دو تن از قهرمانان ایثارگر این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام والمسلمین مغیثی امام جمعه نهاوند به همراه خزایی رئیس بنیاد شهید و ائمه جمعه شهرهای فیروزان و گیان با حضور در منزل شهید ابروزن با مادر گرانقدر این شهید سرافراز دیدار کردند.

حجت الاسلام مغیثی در این دیدار گفت: شهدا بر گردن همه مردم ایران اسلامی حق بزرگی دارند و امروز وظیفه همه ما ادامه دادن راه شهدا و زنده نگه داشن یاد این عزیزان است.

وی اظهار داشت: خانواده های معظم شهدا نیز به دلیل صبر و بردباری و تقدیم عزیزترین فرزندانشان دارای اجر و پاداش فراوانی هستند و وظیفه ما سرکشی و دیدار با خانواده های معظم شهدا است.

امام جمعه نهاوند افزود: راه و روش شهدا و عمل به وصیت نامه های این عزیزان باید برای همه ما الگو باشد چون شهدا همواره راه درست زندگی را به ما اموختند و به سعادت رسیدند.

مادر شهید گرانقدر سردار شهید حسن مراد ابروزن مدتی است که در بستر بیماری است.

همچنین با حضور مسئولان با 2ورزشکار ملی پوش ومدال آور ایثارگر نهاوندی نیز دیدار شد و از تلاش های آنها تجلیل به عمل آمد.

در این دیدارها مسئولان با خانواده احمد رضا سلگی قهرمان سنگنوردی آسیا و عضو تیم ملی و علی اکبر احمدوند عضو تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشور دیدار کردند.

خزایی رئیس بنیاد شهید نهاوند در این دیدارها گفت: تجلیل از مقام شامخ شهدا و گرامیداشت مقام این عزیزان وظیفه همه ما است و خوشحالیم که دو قهرمان خوب شهرستان نهاوند از خانواده شهدا و ایثارگران هستند.

وی اظهار داشت: احمد رضا سلگی قهرمان سنگنوردی ایران و آسیا فرزند جانباز 40درصد و سرافراز نهاوند است وعلی اکبر احمدوند عضو تیم ملی فوتبال ناشنوایان نیز فرزند شهید است.

رئیس بنیاد شهید نهاوند افزود: همه ما مدیون خانواده شهدا هستیم و امروز به همراه رئیس اداره ورزش نهاوند از مقام شهدا و خانواده های ورزشکار آنها تجلیل به عمل آوردیم.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما