تازه های سایت

کد مطلب: 29329
4. بهمن 1395 - 8:42
فرماندار نهاوند گفت: فرهنگ سازی و داشتن پیوست فرهنگی می تواند زمینه ساز تحقق برنامه های اقتصادی و بویژه اقتصاد مقاومتی باشد و مولفه های آنرا اجرایی کند.

 به گزارش پایگاه خبری گرو، کریم حمیدوند در شورای فرهنگ عمومی نهاوند گفت: از جمله مولفه های تاثیر گذار در بحث اقتصاد مقاومتی موضوع صرفه جویی ، استفاده از تولیدات داخلی و جلوگیری از اسراف توسط مردم است که فرهنگ سازی در بین مردم و ایجاد باور عمومی نسبت به این قضایا می تواند کمک قابل توجهی را به رشد اقتصادی و رونق آن نماید .
وی افزود: بر اساس آمارها مصرف سرانه آب و گاز و سایر انرژیها در کشور ما بیش از سرانه دنیا ست و این باعث مصرف منابع ملی و هدر دادن آن می شود که این مساله زیبنده جامعه اسلامی نبوده و لازم است در این زمینه کارفرهنگی صورت گیرد .
حمیدوند با اشاره به سیاستهای اقتصاد مقاومتی و عزم دولت برای حرکت عملی در این زمینه گفت: خوشبختانه دولت خیلی خوب به مساله اقتصاد مقاومتی پرداخت و در این زمینه به صورت عملیاتی وارد کار شد و حتی وزرای خود را برای نظارت بر اجرای برنامه ها به استانهای مختلف فرستاد تا از نزدیک کارها را رصد نمایند.

فرماندار نهاوند در پایان گفت: شورای فرهنگ عمومی که ترکیب آن ترکیبی مناسب و اثر گذاراست می تواند موارد مختلف از جمله بحث صرفه جویی در منابع ، استفاده از تولیدات داخلی و جلوگیری از اسراف را در دستور کار خود قرار داده و فرهنگ آنرا در جامعه ترویج دهد .

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما