تازه های سایت

کد مطلب: 29328
4. بهمن 1395 - 8:17
معاون فرماندار نهاوند گفت: بهبود یافتگان مواد مخدر که دارای مدرک فنی و حرفه ای باشند و یک سال از پاکی آنها گذشته باشد وام خوداشتغالی دریافت می کنند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سید رضا سلامتی در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان نهاوند اظهار داشت: در ۹ ماهه گذشته امسال۲۸۷ یاری برگ به مبلغ هر نفر ۵۰ هزار تومان ودر مجموع ۱۳ میلیون و۹۰۰ هزار تومان به معتادان شهرستان پرداخت شده است، که در سه ماهه پایانی  امسال نیز درنظر داریم به ۶۶ نفر دیگر یاری برگ به مبلغ ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان پرداخت شود.

وی گفت: خوشبختانه اعتیاد درجامعه نه به عنوان جرم بلکه به عنوان بیماری شناخته شده که طبعا بیمارباید معالجه شود و به همین جهت باید همگام بامبارزه و برخورد با اعتیاد کار فرهنگی هم توسط نهادهای مختلف انجام شود.

سلامتی بابیان اینکه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی خصوصاً مواد مخدر نیازمند همراهی و هم‌آوایی همه‌جانبه است، اظهار کرد: نظرات و اقدامات در خصوص مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برای ایجاد نتیجه مطلوب  باید فرهنگ سازی و بومی‌ شود.

معاون فرماندار نهاوند افزود: فقط تصمیم گیری ها اورژانسی وکوتاه مدت در مبارزه با مواد مخدر نباید ملاک باشد و در کنار مبارزه با این پدید زشت  واکسیناسیون پایدار برای مبارزه وپیشگیری از مواد مخدر در سطح جامعه اتخاذ شود.

وی با اشاره به اینکه برای اصلاح رفتارها باید از متخصصان استفاده کرد، گفت: خوشبختانه سپاه ناحیه نهاوند با توجه به رسالت مهم فرهنگی خود همواره در موارد مختلف فعال عمل می‌کند و در همین راستا اجرای طرح محله پاک را در دو محله شهری و روستایی به عنوان پایلوت درگیری  با مواد مخدر در شهرستان کلید زده است که نیاز است مردم ودستگاه های مربوطه همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما