تازه های سایت

کد مطلب: 29311
3. بهمن 1395 - 9:38
مدیر باشگاه ورزشی خبرنگاران نهاوند گفت: تیم فوتسال خبرنگاران نهاوند به یاد آتش نشانان شهید به دیدار تیم منتخب بخشداری بخش خزل نهاوند رفت.

کورش قپانوری در گفت و گو با پایگاه خبری گرو، گفت: باشگاه فوتبال خبرنگاران نهاوند حدود 5 سال است که تشکیل شده است و در مناسبت های مختلف مراسم و دیدارهایی خیر خواهانه ای را برگزار می کند.

وی اظهار داشت: بعد از وقوع حادثه غم انگیز آتش سوزی در ساختمان پلاسکو و به شهادت رسیدن جمعی از آتش نشانان شجاع، باشگاه خبرنگاران نهاوند با برگزاری مسابقه ای دوستانه با منتخب بخشداری بخش خزل، یاد این شهدای عزیز را گرامی داشت.

مدیر باشگاه خبرنگاران نهاوند افزود: در این دیدار که به میزبانی بخشداری خزل برگزار شد تیم بخشداری با نتیجه 6 بر 5 موفق به شکست تیم خبرنگاران شد و بازی برگشت نیز در نهاوند برگزار می شود.

وی گفت: آتش نشانان شهید با تلاشی مجاهدانه در راه حفظ جان مردم تلاش کردند و نام خود را جاودانه کردند  وظیفه همه ما ادای احترام و زنده نگه داشتن یاد این عزیزان است.

قپانوری در پایان اظهار داشت: با همکاری مجموعه خبرنگاران نهاوند صبح دوشنبه ساعت 9:30 نیز مراسم گرامیداشت شهدای آتش نشان با حضور مسئولان در مسجد شهید حیدری نهاوند برگزار می شود.

 

http://garoo.ir/sites/default/files/fullimages/1395/11/03/5734917_476-590x361.jpg

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما