تازه های سایت

کد مطلب: 29254
29. دى 1395 - 8:44
همایش تعاون، اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی نهاوند با حضور مسئولان شهرستانی و استانی کانون شهید باهنر نهاوند برگزار شد و از کارآفرینان نمونه تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، باهمت اداره کار و رفاه اجتماعی، اداره صنعت و معدن و تجارت و بسیج سازندگی سپاه نهاوند همایش تعاون، اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی نهاوند برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسمین مغیثی امام‌جمعه نهاوند گفت: تعاون همکاری یکی از موضوعاتی است که در دین مبین اسلام و در قرآن کریم نیز به آن اشاره‌شده است.

وی اظهار داشت: با تعاون و اجرای اقتصاد مقاومتی می‌توان مشکلات معیشتی مردم را حل کرد و تولید را افزایش داد چون بزرگ‌ترین مشکل کشور ما الآن بیکاری است.

امام‌جمعه نهاوند افزود: مسائل اقتصادی مشکل عمده کشور ما است و دشمنان انقلاب اسلامی می‌خواهند از این موضوع سو استفاده کنند که به همین دلیل اولویت کار مسئولان باید حل مشکل معیشت مردم باشد

مغیثی گفت: هدف از برگزاری این همایش این است که بتوانیم سرمایه‌گذاران را در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی بسیج کنیم چون راه‌حل مشکلات اقتصادی اجرای درست اقتصاد مقاومتی است.

در ادامه این همایش کریم حمیدوند فرماندار نهاوند نیز گفت: موضوع کارآفرینی و اشتغال از مباحث مهمی است که باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشیم و بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌های موجود و جذب سرمایه‌گذار برای جوانان تحصیل‌کرده شغل ایجاد کنیم.

وی اظهار داشت: نیروی انسانی تحصیل‌کرده‌ای که در کشور ما وجود دارد سرمایه گران‌بهای است که باید تلاش کنیم در رشته‌های خاص خودشان برای انها ایجاد اشتغال کنیم.

حمیدوند افزود: باید به‌خوبی از ظرفیت نیروی کار داخلی استفاده کنیم و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گام برداریم و به فرامین رهبر انقلاب جامه عمل بپوشانیم.

فرماندار نهاوند گفت: باید برای جذب سرمایه‌گذار تلاش کنیم و بتوانیم بخش خصوصی را وارد این چرخه اقتصادی در شهرستان کنیم که در این راه نیازمند همکاری همه دستگاه‌های مربوط هستیم.

وی اظهار داشت: نهاوند در زمینه‌های مختلف پتانسیل‌های زیادی دارد که برخی سخت‌گیری‌ها در مقابل سرمایه‌گذاران باعث شده به‌طور مثال درزمینهٔ گردشگری، نهاوند باوجود سراب‌های خروشان ولی مکان زیبای گردشگری نداشته باشد.

حمیدوند افزود: باید مشکلاتی که درزمینهٔ جذب سرمایه‌گذار وجود دارد را برطرف کنیم تا بتوانیم بارونق تولید برای جوانان اشتغال ایجاد کنیم.

در ادامه این مراسم با حضور مسئولان استانی و شهرستانی با اهدای جایزه و لوح تقدیر از کارآفرینان برتر شهرستان نهاوند تجلیل شد.

 

1121501

1121506

1121502

1121504

1121503

1121505

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما