تازه های سایت

کد مطلب: 29185
25. دى 1395 - 3:59
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: مسابقات کشتی انتخابی نوجوانان استان همدان با حضور 107 کشتی‌گیر در قالب 10 تیم با قهرمانی تیم نهاوند به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محرم روزبه در حاشیه برگزاری این رقابت‌ها به خبرنگاران گفت: در این دوره از رقابت‌ها 10 تیم از 9 شهر استان همدان و با حضور 107 کشتی‌گیر در سالن کشتی شهید منوچهر برزویی نهاوند به رقابت پرداختند.

وی اظهار داشت: در این رقابت‌ها کشتی‌گیران در رشته آزاد و در ۵ دوره با انجام ۱۲۸ کشتی باهم رقابت کردند که درنهایت تیم نهاوند الف با ۸۷ امتیاز بااقتدار قهرمان شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند افزود: تیم‌های همدان با ۷۶ امتیاز و ملایر با ۷۱ امتیاز به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

وی اظهار داشت: کشتی‌گیران نوجوان نهاوند در این رقابت‌ها موفق شدند در اوزان مختلف 13 مدال رنگارنگ را کسب کنند.

روزبه گفت: درمجموع اوزان 10 گانه در رقابت‌های انفرادی شهرستان نهاوند در 7 وزن فینالیست داشت و در 6 وزن کشتی‌گیران این شهرستان به مقام قهرمانی رسیدند.

وی افزود: نفرات برتر این مسابقات به رقابت‌های قهرمانی کشور اعزام می‌شوند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند در پایان گفت: در اوزان مختلف این نفرات به مقام قهرمانی رسیدند: در وزن 42 کیلوگرم یونس اردلان راد از همدان، 46 کیلوگرم مسعود لراوند نهاوند، 50 کیلوگرم علی قپانوری از نهاوند، 54 کیلوگرم امین طاهر لو از همدان، 58 کیلوگرم محمد خزایی از نهاوند، 63 کیلوگرم امیرحسین اسدی از نهاوند، 69 کیلوگرم نیکزاد علیزاد از نهاوند، 76 کیلوگرم محمدامین قپانوری از نهاوند، 85 کیلوگرم امیرحسین حبیبی از همدان و در 100 کیلوگرم علی عبدالملکی از تویسرکان به‌عنوان قهرمانی دست یافتند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه‌ها

واقعا با استعداد های زیادی که نهاوند در ورزش دارد باید ساماندهی شوند.و زیر ساخت های ملی که کم هم ندارد.آماده شوند برای حضور های بین المللی و جهانی.

دیدگاه شما