تازه های سایت

کد مطلب: 29167
24. دى 1395 - 14:38
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند گفت: به منظور افزایش خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنان شهر فیروزان و روستاهای همجوار، مرکز جامع خدمات سلامت در شهر فیروزان ساخته می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مومنعلی دارابی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک قطعه زمین به مساحت بیش از ۳ هزار مترمربع برای ساخت مرکز جامع خدمات سلامت شهری و روستایی شهر فیروزان از طرف شهردار و اعضای شورای شهر فیروزان اهدا شد.

وی عنوان کرد: واگذاری زمین برای ایجاد مرکز جامع خدمات سلامت شهری و روستایی شبانه‌روزی فیروزان با حضور بخشدار خزل، نماینده بنیاد علوی، کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی، شهردار و اعضای شورای شهر فیروزان هفته گذشته اهدا و صورتجلسه شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند افزود: این پروژه از محل اعتبارات بنیاد علوی ساخته می‌شود و با تجهیز و راه‌اندازی این واحد بهداشتی، امکان ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنان شهر فیروزان و روستاهای همجوار منطقه فراهم می‌شود.

وی بیان کرد: به منظور افزایش سطح امکانات بهداشتی و درمانی و بهبود سطح خدمات‌رسانی به شهروندان به خصوص جمعیت روستایی، یک هزار و ۲۰۰ مترمربع از این زمین به بنای ساختمان این مرکز اختصاص داده شده است.

دارابی عنوان کرد: ۳۲ پروژه با ۱۰ هزار مترمربع وسعت و ۱۴ میلیارد تومان اعتبار در حوزه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند در دستور کار قرار دارد که قرارداد برخی از آنها امضا شده است.

وی گفت: پرداخت هزینه بیماران خاص، بستری و نیازمند و حمایت مالی از آنان، فراهم کردن شرایط ماندگاری پزشکان در مناطق محروم، ترویج زایمان طبیعی، ارتقای کیفیت معاینه در بیمارستان‌ها و حضور پزشکان به صورت شبانه‌روزی در بیمارستان‌ها از مهمترین برنامه‌های دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت است.

478625

دیدگاه‌ها

یعنی هنوز نداره.جناب مدیر.

دیدگاه شما