تازه های سایت

کد مطلب: 29057
16. دى 1395 - 7:37
کارشناس معارف اسلامی گفت: محور مقاومت اسلامی هر عمل و حرکتی از آمریکای مستکبر در منطقه را باقدرت و اقتدار به بن‌بست و شکست می‌کشاند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حشمت‌الله قنبری در یادواره 102 شهید بخش خزل و شهر فیروزان نهاوند گفت: شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و طبق فرموده قرآن نزد خداوند روزی می‌گیرند و در عرش جایگاه رفیعی دارند و در زندگی ما نیز حضور دارند و همیشه زنده هستند.

وی اظهار داشت: بعد از دفاع مقدس، انقلاب اسلامی با مخمصه‌هایی بسیار خطرناک‌تر مواجه شد ولی ملت ایران ثابت‌قدم ماندند و نشان دادند همانند شهدا پشتیبان امام امت خود هستند و شهدا از این استقامت و ثبات قدم خوشحال می‌شوند.

کارشناس معارف اسلامی افزود: درزمانی که ما خیلی از چیزها را نمی‌فهمیم و نمی‌توانیم درک کنیم، شهدا با نفس قدسی خود برای ما درک و فهم ایجاد می‌کنند تا بتوانیم بهتر ببینیم و درک کنیم.

قنبری با اشاره به اینکه استکبار جهانی با اصل انقلاب اسلامی مشکل دارد، عنوان کرد: استکبار جهانی و در رأس آن‌ها آمریکا برای هجمه بر ضد انقلاب از هر راهی وارد شدند و انواع ائتلاف‌ها را بر ضد ایران تشکیل دادند ولی دست قدرت خدا از آستین شهدا بیرون آمد و آن‌ها را با شکست مواجه کرد.

وی گفت: کشورهای استکباری می‌خواستند انقلاب در ایران بماند اما امروز حضور و مجاهدت ملت ایران به جریانی اثربخش با عنوان محور مقاومت اسلامی در منطقه تبدیل‌شده است.

 

http://garoo.ir/sites/default/files/img_0002.jpg

 

این استاد دانشگاه اظهار داشت: این محور مقاومت هر عمل و حرکتی از آمریکای مستکبر در منطقه را باقدرت و اقتدار به بن‌بست و شکست می‌کشاند.

قنبری گفت: امروز حاج قاسم سلیمانی باعث افتخار همه ما است ولی به برکت خون شهدا، در نیروهای مسلح ما هزاران حاج قاسم وجود دارند که هیبت و هیمنه آمریکا را در هم می‌شکنند و این باعث افتخار ما است.

وی در ادامه بیان کرد: درزمانی که پیامبر اسلام زنده بودند عده‌ای راه انحراف را در پیش گرفتند و گمراه شدند و این در زمان ما هم وجود دارد که این گمراهی درنتیجه فهم نادرست و نشناختن امام امت است.

قنبری ادامه داد: در این شرایط شناخت راه صحیح سخت‌تر می‌شود و مردم گمراه می‌شوند و راه از چاه گم می‌شود و ارتباط مردم با سرمنشأ نور و فیض قطع می‌شود.

وی اظهار داشت: شهدای دفاع مقدس دارای ویژگی‌ها و برجستگی‌های زیادی هستند که آن‌ها را شاخص کرده است و چون آن‌ها متصل به امام حق هستند به جامعه عزت و شرف می‌دهند.

 

http://garoo.ir/sites/default/files/fullimages/1395/10/16/img_0006.jpg

 

کارشناس معارف اسلامی بیان کرد: شهدا برای ما الگو و چراغ راه هستند چون به اذن ولی و مرجعیت در سایه تقوا و مجاهده وارد معرکه شدند و جان‌عزیزشان را درراه اسلام و انقلاب تقدیم کردند.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: این مردم جلودار هستند و مسئولان را اداره می‌کنند و انقلاب را همواره از خطر حفظ کردند چون درراه خدا حرکت کرده و هیچ ارزشی را بالاتر از امر ولی و راه اسلام قبول ندارند و در سخت‌ترین شرایط به مدد انقلاب آمدند.

این استاد دانشگاه افزود: همه باید قدردان نعمت انقلاب اسلامی باشیم و این عظمت انقلاب را حفظ کنیم و خدا را شاکر باشیم و باصلابت و قدرت به راه شهدا و انقلاب ادامه دهیم.

وی اظهار داشت: استکبار جهانی به بهانه‌های مختلف درصدد ضربه زدن به انقلاب است چون آن‌ها از صلابت حرکت انقلاب اسلامی در سایه دین اسلام و الگو شدن ملت ایران، وحشت دارند.

 

http://garoo.ir/sites/default/files/img_0007.jpg

 

قنبری عنوان کرد: دشمنان درراه ایجاد مشکل برای انقلاب، جنگ درست می‌کنند، گروه تروریستی تجهیز می‌کنند و تحریم و فتنه‌های بین‌المللی ایجاد می‌کنند؛ ولی ملت قهرمان ایران در سایه اسلام و تبعیت از ولی امر مسلمین به حرکت خود ادامه می‌دهد.

وی گفت: دشمنان با نظام ولایی ما مشکل‌دارند ولی همیشه بهانه‌هایی دروغ برای ضربه زدن به جایگاه رفیع ولایت به وجود می‌آورند ولی ملت بصیر و آگاه ایران نشان داند که پیوندشان با ولایت‌فقیه ناگسستنی است.

این استاد دانشگاه با اشاره به فاجعه منا اظهار داشت: وقتی‌که در دیپلماسی به بن‌بست خوردیم و مسئولان از هر روشی استفاده می‌کردند ولی تبه‌کاران آل سعود و روسیاهان آمریکا زمینه را حتی برای یک گفت‌وگو آماده نکردند؛ اینجا بود که نفس قدسی و باصلابت توسط یک مرد الهی ورق را برگرداند و این مورد به‌خوبی علت دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی و ولی امر مسلمین را نشان می‌دهد.

وی در بخش پایانی سخنانش عنوان کرد: دشمن همواره در پی ایجاد انشقاق و دودستگی در بین جامعه است و همان‌طور که در سال 88 برنامه‌ریزی کرد، برای انتخابات آینده نیز دام پهن کرده است تا در جامعه شکاف ایجاد کند.

قنبری گفت: خواص جامعه باید مراقب باشند و نگذارند که دشمنان انسجام جامعه را به هم بریزند چون مردم بصیر و هوشیاری داریم و آن‌ها همواره برای صیانت از انقلاب و دفاع از آرمان‌های اسلام آماده هستند و داغ تفرقه و انشقاق را به دل دشمن خواهند گذاشت.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما