تازه های سایت

کد مطلب: 29038
14. دى 1395 - 8:34
مدیرکل مدیریت بحران استان همدان گفت: با توجه به کاهش دمای استان همدان به ۶ تا هشت درجه زیر صفر از روز سه شنبه هفته جاری باید کشاورزان، گلخانه داران و مرغداریها توصیه های لازم را جدی بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علیمردان طالبی به گلخانه داران توصیه کرد که نسبت به ترمیم پوشش گلخانه ها و تنظیم دما و رطوبت فضای گلخانه اقدام لازم را انجام دهند.

وی اضافه کرد: کشاورزان نیز با توجه به کاهش دما و برودت هوا نسبت به تخلیه آب موجود در ماشین آلات کشاورزی اقدام کرده تا از بروز هر گونه خسارت جلوگیری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان همدان گفت: کشاورزان برای پیشگیری از هر گونه خسارت ناشی از کاهش دما باید نسبت به جمع آوری ادوات و وسایل آبیاری تحت فشار اقدام نمایند.

طالبی تاکید کرد: صاحبان میادین میوه و تره بار نیز برای جلوگیری از خسارت های ناشی از یخ زدگی نسبت به پوشش و ایجاد دمای مناسب در اماکن مربوطه اقدام کنند.

وی اظهارکرد: برای کنترل مکانیکی آفات و بیماریهای غالب در استان باغداران نسبت به جمع آوری برگها و هرس و بریدن شاخه های خشک و آلوده و امحاء آنها اقدام نمایند.

مدیرکل مدیریت بحران استان همدان درباره هشدارهای ارائه شده برای جلوگیری از شیوع آنفلوآنزای پرندگان گفت: به مرغ داریها توصیه شده برای جلوگیری از انواع بیماریها بویژه آنفلوآنزای حاد پرندگان تدابیر لازم از قبیل ترمیم درب و پنجره ها را مورد نظر قرار دهند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما