تازه های سایت

کد مطلب: 29036
14. دى 1395 - 8:30
رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند از واگذاری ۳۰۰۰ مترمربع زمین برای ساخت مرکز جامع خدمات سلامت شهر فیروزان از توابع نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مومنعلی دارابی در گفتگو با خبرنگاران گفت: یک قطعه زمین به مساحت بیش از ۳ هزار مترمربع برای ساخت مرکز جامع خدمات سلامت شهری روستایی فیروزان از طرف شهردار و اعضای شورای شهر اهدا شد.

وی گفت: به منظور افزایش سطح امکانات بهداشتی و درمانی و بهبود وضعیت خدمت‌رسانی به شهروندان به‌خصوص جمعیت روستایی یک هزار و ۲۰۰ مترمربع از این زمین به بنای ساختمان مرکز اختصاص داده‌شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند بابیان اینکه این پروژه از محل اعتبارات بنیاد علوی ساخته خواهد شد، گفت: با تجهیز و راه‌اندازی این واحد بهداشتی امکان ارائه خدمات بهداشتی و درمانی ساکنان شهر فیروزان و روستاهای هم‌جوار منطقه فراهم خواهد شد.

وی کاهش پرداخت هزینه درمان بیماران خاص، بستری و نیازمند و حمایت مالی از آنان، فراهم کردن شرایط ماندگاری پزشکان در مناطق محروم، ترویج زایمان طبیعی، ارتقاء کیفیت معاینه در بیمارستان‌ها و حضور پزشکان به‌صورت شبانه‌روزی در بیمارستان را از مهم‌ترین برنامه‌های دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت اعلام کرد.

دارابی افزود: اجرای ۳۲ پروژه با ۱۰ هزار مترمربع وسعت و ۱۴ میلیارد تومان اعتبار در حوزه بهداشت و درمان نهاوند در دستور کار است و برخی قراردادها در راستای اجرای این پروژه‌ها نیز با پیمانکاران منعقدشده است. ‌

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما