تازه های سایت

کد مطلب: 29000
12. دى 1395 - 7:42
نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی برای پیگیری تأمین تجهیزات بیمارستان جدید نهاوند با وزیر بهداشت دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام نیا نماینده نهاوند در مجلس برای پیگیری تأمین تجهیزات بیمارستان جدیدالاحداث شهرستان نهاوند با دکتر قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت دیدار و گفت‌وگو کرد.

بهرام نیا در این مورد گفت: در این دیدار موضوعات مختلف حوزه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند و تکمیل و بهره‌برداری از بیمارستان جدید این شهرستان بررسی شد.

وی اظهار داشت: در این جلسه در خصوص درخواست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مبنی بر تأمین سایر تجهیزات موردنیاز بیمارستان 185 تختخوابی نهاوند بحث و گفت و گو شد.

نماینده نهاوند در مجلس افزود: همچنین ایجاد و ابلاغ چارت سازمانی بیمارستان جدید نهاوند جهت تأمین نیروی انسانی موردنیاز از دیگر موضوعات موردبحث در این جلسه بود.

وزیر بهداشت نیز در این دیدار پس از رایزنی و بحث در مورد مطالب فوق، دستور اقدام و تأمین خواسته‌های ذکرشده توسط نماینده نهاوند را به معاونت درمان و توسعه صادر کرد.

بیمارستان جدید شهرستان نهاوند در مساحتی بالغ‌بر 63 هزار مترمربع در 4 طبقه ساخته‌شده است و طبق قول مسئولان قرار است تا قبل از پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

با بهره‌برداری از این طرح که بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد بسیاری از مشکلات بخش بهداشت و درمان شهرستان نهاوند مرتفع خواهد شد.

 

http://garoo.ir/sites/default/files/fullimages/1395/10/12/photo_2017-01-01_00-32-08.jpg

انتهای پیام/

478625

دیدگاه‌ها

نماینده/نهاوند ازداشتن بیمارستان فوق تخصصی رنج میبرد.نه از داشتن بیمارستان و درمانگاه.بیماران و همشهریان برای مداوا و جراحی باید به بیمارستان بعثت همدان بروند که مسیر نزدیک به 200kmاصلا به سود مردم این منطقه نیست.لطفا دستور تجهیز یک بیمارستان فوق تخصصی را صادر کنید.

دیدگاه شما