تازه های سایت

کد مطلب: 28979
10. دى 1395 - 18:28
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: الکترونیکی شدن انتخابات شوراهای شهر و روستا اقدام بسیار خوب کارشناسی شده است که اعتماد مردم را بیشتر جلب می کند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام‌نیا در خصوص برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت الکترونیکی، اظهار داشت: با توجه به اینکه اینجانب تاکنون مسئول برگزاری انتخابات چندین دوره از شوراهای اسلامی شهر و روستا بوده‌ام، بنظرم می‌رسد که برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی نتایج خوبی را به دنبال خواهد داشت.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همواره بحث برگزاری انتخابات الکترونیکی مدنظر بوده است زیرا مزایای بسیار زیادی را به دنبال خواهد داشت.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مزایای انتخابات الکترونیکی، ادامه داد: تسریع در شمارش و جلوگیری از تخلفات و سوءاستفاده‌ها را می‌توان از جمله مزایای برگزاری انتخابات الکترونیکی برشمرد.

بهرام نیا متذکر شد: در مجموع الکترونیکی شدن انتخابات شوراهای شهر و روستا اقدام بسیار خوب کارشناسی شده است که اعتماد مردم را بیشتر جلب می کند و مردم از برگزاری انتخاباتی که زمینه انحرافش بسیار پایین است، بسیار خرسند می‌شوند.

وی افزود: انتخابات الکترونیکی رضایت مردم و‌ مسئولان را جلب می‌کند، ضمن اینکه اینجانب به عنوان رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، این اقدام را شایسته و‌در راستای مردم سالاری می‌دانم.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما